Gå til innhold

tenkt og kjøpe Xbox men ...


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Skal se på div-x på Tven støtter den det uten noe chip ?

eller må jeg ha en chip-?

 

skal også ha hardisk funker vanelige IDE HDD er ?

 

også et siste spørmål har den nettverks kort ?

eller ossen kobler du den sammen med pc ?

 

Er veldig Xbox noob :blush:

og skulle kansje ha søkt litt menne trenger alle svar på et plan :yes:

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å se divx må du ha chip og riktig programvare.

 

Vanlige ide hdd går fint, men igjen, du må ha chip.

 

Xboxen har innebygd nettverkskort.

Ok er det noen som setter i de chippene a ? i skien helst jeg kommer til og fucke den :p

 

og kan du koble x-box en til en vanlig switch ?

Lenke til kommentar

Du kan også kjøpe en loddefri chip som f.eks Xecuter 2.3b lite+ (PLUS), festes med en skrue og kontaktpins klemmes mot punktene som normaltsett må loddes. Bruker du loddefri chip bør Xboxen stå mest mulig i ro og ikke utsettes for støt.

 

En Xbox uten chip er lite å samle på synes nå jeg, Xbox live kan du bruke hvis du har en ON/OFF bryter tilkoblet chipen.

 

Anbefaler deg å kjøpe en stor harddisk hvis du skal modde Xboxen din 120GB fylles fort opp når du begynner å kopiere inn spill (Hvert spill er på gjennomsnittlig 3GB) og sånn så du slipper å rote med CD/DVD plater hver gang du skal spille, dessuten starter alt fortere fra harddisk.

Lenke til kommentar
Du kan også kjøpe en loddefri chip som f.eks Xecuter 2.3b lite+ (PLUS), festes med en skrue og kontaktpins klemmes mot punktene som normaltsett må loddes. Bruker du loddefri chip bør Xboxen stå mest mulig i ro og ikke utsettes for støt.

 

En Xbox uten chip er lite å samle på synes nå jeg, Xbox live kan du bruke hvis du har en ON/OFF bryter tilkoblet chipen.

 

Anbefaler deg å kjøpe en stor harddisk hvis du skal modde Xboxen din 120GB fylles fort opp når du begynner å kopiere inn spill (Hvert spill er på gjennomsnittlig 3GB) og sånn så du slipper å rote med CD/DVD plater hver gang du skal spille, dessuten starter alt fortere fra harddisk.

http://www.multimedianorway.com/xkiller.htm

 

han skal ha 500 for og sett i aladdin64 og bytte hardisk kansje jeg skal sende den inn til han eller ?

Lenke til kommentar
Xkiller neeee....Jeg ville ikke ha satset på det, det er sånn billigvariant men det er ikke sikkert den er dårlig, du kan nok bruke Xecuter sin BIOS flash på den. Ville satset på enten Aladdin advance 64 eller en Xecuter, det er de jeg VET er best

kan jeg bare flashe biosen uten mod chip ? har lest masse greier om det men er ikke blitt klok på det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...