Gå til innhold

Sennheiser PC 130 erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde dem, men etter at de var i bruk 24/7 (PC'en er konstant på) så svidde dem plutselig, jeg hadde ikke spillt noe høyt eller noe.

 

 

anbefaller Koss, ettersom dem har livstids garanti på sine headsett (ja du må nok opp i 600,- men de er verdt det)

 

har 2 stk. Koss Porta Pro, som jeg har i skyttel trafikk med fabrikken :-))

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker, men utifra bildet burde det gå greit å få Zalman'en til å funke. Om du får mikrofonen til å funke, er jeg enda mer usikker på, det kommer an på hvilke lyd-tilkoblinger det er på selve hovedkortet.

 

Men, Zalman'en er ubrukelig til musikk, og grei nok til spilling. Det meste jeg har lest, tilsier at det faktisk ikke blir noe lettere å si hvor kulene kommer fra med en slik surround-hodetelefon. Det er visst bedre med en ordentlig, vanlig 2-kanals hodetelefon.

 

Med Beyerdynamic DT234 får du en sabla bra hodetelefon, med en mikrofon av meget høy kvalitet, fra et firma som vanligvis lager slike ting til bruk hos NRK, lyd-studioer etc.

Jeg har selv DT231, som er samme greia bare uten mikrofon, og det er virkelig en undervurdert hodetelefon. Meget bra saker.

Grei nok, DT234 koster 820,-, men lyden er antakeligvis 10 ganger bedre enn Zalman'en, og konstruksjonen har ingen problemer med å overleve alle mulige LAN-parties.

Lenke til kommentar

Prøvde først Sennheiser pc130 og de var jeg lite fornøyd med...Prøvde deretter Sennheiser pc150 og må si at de var megabra...Ville gått for de hvis du har bruk for mic...Veldig bra lyd i de og...Sennheiser pc150 koster ca 750 kr på elkjøp men ville vel sjekket webshoppene sine priser også da....

Lenke til kommentar
Prøvde først Sennheiser pc130 og de var jeg lite fornøyd med...Prøvde deretter Sennheiser pc150 og må si at de var megabra...Ville gått for de hvis du har bruk for mic...Veldig bra lyd i de og...Sennheiser pc150 koster ca 750 kr på elkjøp men ville vel sjekket webshoppene sine priser også da....

 

Enig der, har pc 150 fra sennheiser på hodet akkuratt nå, konge mic og strålende lyd!! Du får det du betaler for!!

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar
Har sennheiser HD497, kjøpte på hifi klubben... Får å si det kort; 5 min med de på og full guffe tilsvarer 10 dagers øresus... De spiller vanvittig... :thumbup:

hm....kan ikke si at jeg fikk så veldig lyst å kjøpe HD497, akkurat.

Æ'kke no glad i øresus...

;)

 

*nudge-nudge*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...