Gå til innhold

Frå lys armatur til kabinett


Anbefalte innlegg

Hei og hopp!! :D

 

Dette er min første pc mod og eg må sei at eg gleder meg :) Ideane popper fram og eg klarer nesten ikkje å vente med å sette dremmelen i gang :!:

 

Utgangspunktet mitt er altså en lys armatur, eller en lys boks om du vil :p ofte sett i tak ^^

 

tworklogg1.jpg

 

tworklogg2.jpg

 

tworklogg3.jpg

 

Eg har to slike bokser som eg skal lage et kabinett av. Den eine skal ligge opp på. Kabinettet skal bli knall rødt utan på og svart inni. Visst eg får det sånn som eg vil så har eg tenkt at det skal ligne på ei slags bombe. Det skal være eit pleksiglass som dekker over den nederste boksen med eit display som ligger i midten som likner på ein nedteller, berre at det er en temp viser :!: Videre skal eg 4 kabinett vifter iallfall, 2 på kvar side av bunn boksen sånn at eg får skikelig gjennomstrømning(blir desverre berre plass til 80mm vifter :( ) Eg skal og ha en del lys og har tenkt på blått lyst, men får sjå. Imårra begynner vel den detaljerte planleggings delen så kommer kanskje en oppdatering då visst eg får skissene inn på data ;)

 

Natta kooser!!

 

Stian

Endret av rEaliTY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg tegna ei rask skisse over korleis eg har tenkt det utvendig...

 

Faen, ka var thumnail koden?? *argh* for trøtt :hmm:

Tror ikkje eg trenger Thumbnail likevel :p

 

tskisse.jpg

 

Her ser du vel nokon lunde korleis eg har tenkt meg det. Er forsatt litt usikker på fronten. For dei som ikkje skjønner det så skal eg bruke hengsler på baksida sånn at det blir akkurat som en boks med hengsler :!: (kom ikkje på nokon bedre eksempel :p)

 

Dei to første bileta er vel lett og sjå kva som er kva, på den der du ser inni skal eg forklare litt nærmare:

-Du ser eit hovedkort

-To HD-racker

-To vifter (i "midten")

-En temp. viser

-Fire vifter (i sidene)

-Eit sota pleksiglass

 

Viftene på sida skal dra luft inn i kabinettet menst dei på toppen skal dra det opp. Eg skal ha ei 120mm vifte heilt på toppen av kabinettet som skal få lufta heilt ut av kabinettet.

 

Hmm, dette var så langt då har eg vel tatt hånd om det meste av det praktiskei. Ohh, strømforsyninga skal sitte i lokket ;)

Endret av rEaliTY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...