MountainRivera Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Vet noen om et bra alternativt program til netlimiter?
MountainRivera Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 Jeg veit dere vet om et alternativ!! spytt ut!!
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Vist jeg ikke tar helt feil så skal Bandwidth Controller gjøre samme jobben som NetLimiter. Men jeg er ikke helt sikker.....
Lars :) Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Vist jeg ikke tar helt feil så skal Bandwidth Controller gjøre samme jobben som NetLimiter. Men jeg er ikke helt sikker..... http://www.networkingfiles.com/Network/ban...controller.html
Lautsprecher Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Hvorfor kan du ikke bruke NetLimiter? Han er sikkert en leecher som blir ban'a fordi han bruker Netlimiter.
MountainRivera Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Skrevet 26. juli 2004 Hvorfor kan du ikke bruke NetLimiter? Han er sikkert en leecher som blir ban'a fordi han bruker Netlimiter. bah, netlimiter har slått seg vrang på pcen.
ezcey Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 kanskje litt offtopic dette, men siden emnet er oppe.. har netlimiter\bw monitor en funksjon som gjør at jeg kan begrense bandbredde på brukerne i hjemmenettverket fra den maskinen som er koblet til internett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå