brsseb Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Når jeg stapper i en hvilkensomhelst DVD-plate i maskinen min, og windows media player starter ("laster mediet..."), får jeg denne feilmeldingen: "Kan for øyeblikket ikke spille av DVD-video. Prøv å øke antallet farger som vises på skjermen, eller reduser skjermoppløsningen. Hvis du vil ha flere løsninger, kan du klikke Mer informasjon for å få tilgang til feilsøking for DVDer" (Lukk/mer Info) Har forsøkt å sette ned/opp både oppløsning og fargedybde, men får samme feilmelding. Har WMP9 med codecpakke++, så det skal være i orden. Noen som vet hva som er galt? Skjermkortet er et radeon 9000PRO (bærbar)
Folo Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Får du spilt av i andre spillere? Power DVD? Har du WMP 9 ?
brsseb Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 Får du spilt av i andre spillere? Power DVD? Har du WMP 9 ? Installerte Intervideo WinDVD4 og der funket det fint. Bare irriterende at ikke WMP (9 ja) funker.
b-real Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Stenges pga feilpost. Programvare feil skal postes i Programvare->Programvare og ikke lagringsmedier.
Anbefalte innlegg