Gå til innhold

Intel vraker 130 nm-prosessorer


Anbefalte innlegg

blir litt lei av "gamere" som ikke skjønner hva man skal med seriell og LPT porter! (jadda, vet jeg drar alle under en kam nå :) )

 

Folk som driver litt med elektronikk og annen snacks (som f.eks. parabol, brannalarmsentraler, Mobiltelefon, telefonsentraler, MIDI, IR-enheter, programmering av IC'er osv...) TRENGER disse portene! Verden er større en USB printere og CS!

 

Redd de gode gamle portene! :D

 

dette ble kanksje litt OT, men jeg bare måtte :p

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir litt lei av "gamere" som ikke skjønner hva man skal med seriell og LPT porter! (jadda, vet jeg drar alle under en kam nå :) )

 

Folk som driver litt med elektronikk og annen snacks (som f.eks. parabol, brannalarmsentraler, Mobiltelefon, telefonsentraler, MIDI, IR-enheter, programmering av IC'er osv...) TRENGER disse portene! Verden er større en USB printere og CS!

 

Redd de gode gamle portene! :D

 

dette ble kanksje litt OT, men jeg bare måtte :p

Industri er jo en annen bransje, det er ingen grunn til at alle consumer-hk skal komme med "gamle" porter, det burde heller vært unntaket enn regelen i mine øyne. (at hovedkort kommer meg gamle porter altså).

 

AtW

Lenke til kommentar

nja... er ikke helt enig. Synes f.eks. epox 8rda3+ kortet funker greit i arbeidsstajsoner til industribruk og jeg :)

 

Personlig så bruker jeg pcn til alt mulig fra spill til parabol osv... og jeg hadde fått fnatt hvis jeg plutselig hadde oppdaget at det nye hovedkortet jeg hadde lyst på ikke hadde hatt muligheten for disse portene!

Lenke til kommentar
Kommer til å savne Northwood jeg  :cry:

Ta vare på den jeg har da  :blush:

Jepp, NW har vært en gromming en stund nå. Får se hvilken pris 3.4 havner på før den går ut, kanskje bytter jeg ut 2.8`ern. 3.4 er visst troende til å nå 3.8-4.0 med god luftkjøling. Fin oppgradering det i tilfelle, og systemet vil holde enda en stund. Må si at jeg vegrer meg for å gå over til Prescott pga. varmeutviklingen...A64 er jo flott, men jeg er veldig begeistret for bl.a. HT...får håpe at nyere revisjoner blir kaldere.

Har selv en P4 NW 2.8HGz men om det blir aktuelt å oppgradere med ny CPU eller om det blir nytt HK ved neste oppgradering er ikke greit å vite. Det er jo ekstremt mye nytt på de nye HK'ene som kommer i år. Hadde likevell vært greit å fått oppgradert med den beste s478 prosessoren som blir lagd en gang i fremtiden når prisene er noe mer spiselige. Jeg tipper det blir en 3.4GHz NW helst M0-stepping, men E0-steppingen av Prescott ser ikke ille ut den heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...