Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er hotmail nede?


Anbefalte innlegg

Kommer ikke inn på noen av mine hotmail e-poster... er det bare meg eller har de tekniske problemer...

 

Får opp login in siden men når jeg har skrevet passord og brukernavn og trykker log in skjer det ingen ting, kun en helt hvit side... Kan det være noen browser instillinger ellernoe?

 

Ganske viktig at jeg kommer inn der i nærmeste fremtid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer ikke inn på noen av mine hotmail e-poster... er det bare meg eller har de tekniske problemer...

 

Får opp login in siden men når jeg har skrevet passord og brukernavn og trykker log in skjer det ingen ting, kun en helt hvit side... Kan det være noen browser instillinger ellernoe?

 

Ganske viktig at jeg kommer inn der i nærmeste fremtid

serveren er alltid oppe og nede.

 

Sjekk igjen, så er den nok oppe :yes:

Lenke til kommentar
Kommer ikke inn på noen av mine hotmail e-poster... er det bare meg eller har de tekniske problemer...

 

Får opp login in siden men når jeg har skrevet passord og brukernavn og trykker log in skjer det ingen ting, kun en helt hvit side... Kan det være noen browser instillinger ellernoe?

 

Ganske viktig at jeg kommer inn der i nærmeste fremtid

Har hatt samme problem før.

Tror ikke det er noe å gjøre med det. Bare å vente og prøve på nytt senere.

Det gjorde jeg og det gikk til slutt

Lenke til kommentar

Funker fortsatt ikke har vel gått nesten 2 dager nå så det er vel noe med oppsettet mitt men hva kan det være? Får som sagt kun opp en hvit side når jeg trykker på login. Står ingen ting der (401 eller liknenede...) kan det ha noe med cookie handling eller ett eller annet og gjøre? Har dog prøvd og sette alt i browseren til default....

 

Veldig kjipt da jeg har noen viktige ting der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...