Gå til innhold

Doom-3 system krav


trulsta

Anbefalte innlegg

Tror dere at min AMD Athlon 2400+ prosessor, 512mb DDR 333MHz RAM og GeForce FX 5950Ultra vil holde bra til Doom3 eller?

skjerkortet ditt holder i massevis ivertfall.

blir hardware dårliere med tiden eller. for et halvt år siden opfordret jo folk folk til å kjøpe feks 9800pro og 5950ultra for å spille doom 3 med maks detaljer men nå er det jo sånn . nei du må nok opgradere til x800 pro for å spille doom 3 med god grafikk. grrr :nei: jeg blir litt irritert av dette. det er litt vanskelig å forklare hva jeg mener .

Så kan jeg vedde på de fleste ba deg vente med å kjøpe HW før spillet var kommet ut? fordi ingen vet hva som kreves før det?

jeg kjøpte ikke mitt 9800pro for å spille doom3 .

hvis du får rå så ville jeg ha kjøpt 6800gt men hvis ikke kjøp 9800pro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som forventer seg god kvalitet i Doom3 og HalfLife 2, så vil jeg råde dere til å vente med å kjøpe noe som helst til selve spillet/spillene kommer. For alt kan forandre seg til den tid kommer. Kanskje er et X800XT godt nok, men da har du det hvertfall på det rene at det kortet takler spillet godt

Lenke til kommentar
For de som forventer seg god kvalitet i Doom3 og HalfLife 2, så vil jeg råde dere til å vente med å kjøpe noe som helst til selve spillet/spillene kommer. For alt kan forandre seg til den tid kommer. Kanskje er et X800XT godt nok, men da har du det hvertfall på det rene at det kortet takler spillet godt

Øhhh. Les benchmarken fra i går - 6800-kortene og X800 ble testa på retailversjonen av Doom3. NVidia-kortene "vant" lett.

 

Ville ikke kjøpt et X800Pro-kort om jeg ville blitt en seriøs Doom3-spiller i hvert fall .. Blir smålaggy i 1600x1200. (Ikke bra :p )

Lenke til kommentar
For de som forventer seg god kvalitet i Doom3 og HalfLife 2, så vil jeg råde dere til å vente med å kjøpe noe som helst til selve spillet/spillene kommer. For alt kan forandre seg til den tid kommer. Kanskje er et X800XT godt nok, men da har du det hvertfall på det rene at det kortet takler spillet godt

Øhhh. Les benchmarken fra i går - 6800-kortene og X800 ble testa på retailversjonen av Doom3. NVidia-kortene "vant" lett.

 

Ville ikke kjøpt et X800Pro-kort om jeg ville blitt en seriøs Doom3-spiller i hvert fall .. Blir smålaggy i 1600x1200. (Ikke bra :p )

hehe.. Er klar med 6800GT @ Ultra jeg! :thumbup:

Lenke til kommentar
For de som forventer seg god kvalitet i Doom3 og HalfLife 2, så vil jeg råde dere til å vente med å kjøpe noe som helst til selve spillet/spillene kommer. For alt kan forandre seg til den tid kommer. Kanskje er et X800XT godt nok, men da har du det hvertfall på det rene at det kortet takler spillet godt

Øhhh. Les benchmarken fra i går - 6800-kortene og X800 ble testa på retailversjonen av Doom3. NVidia-kortene "vant" lett.

 

Ville ikke kjøpt et X800Pro-kort om jeg ville blitt en seriøs Doom3-spiller i hvert fall .. Blir smålaggy i 1600x1200. (Ikke bra :p )

hehe.. Er klar med 6800GT @ Ultra jeg! :thumbup:

6800GT @ 415/1.15 her ;)

 

..Dessverre bare 2ns-minne.

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Tror dere at min AMD Athlon 2400+ prosessor, 512mb DDR 333MHz RAM og GeForce FX 5950Ultra vil holde bra til Doom3 eller?

skjerkortet ditt holder i massevis ivertfall.

blir hardware dårliere med tiden eller. for et halvt år siden opfordret jo folk folk til å kjøpe feks 9800pro og 5950ultra for å spille doom 3 med maks detaljer men nå er det jo sånn . nei du må nok opgradere til x800 pro for å spille doom 3 med god grafikk. grrr :nei: jeg blir litt irritert av dette. det er litt vanskelig å forklare hva jeg mener .

Så kan jeg vedde på de fleste ba deg vente med å kjøpe HW før spillet var kommet ut? fordi ingen vet hva som kreves før det?

jeg kjøpte ikke mitt 9800pro for å spille doom3 .

hvis du får rå så ville jeg ha kjøpt 6800gt men hvis ikke kjøp 9800pro.

Hvorfor skal jeg kjøpe et crappy ATi 9800Pro når jeg har et GeForce FX5950Ultra??

Lol!

Lenke til kommentar
GRATTIS med dagen djorgen!!

 

Detta vil vel duge; Radeon 9800XT, AMD 2500+ og Corsair TWINX PRO 2048Mb RAM..

Takker! :)

 

Vil duge det der ja. Gikk greit å spille med P4 2.3 Ghz, 512 Mb Ram og GF4 Ti4200 også.. Har nå bytta ut GF4-kortet. Neste blir prosessor og RAM.. I august en gang. :)

 

Flaskehalsen i det systemet der er helt klart skjermkortet. Men man får sikkert kjørt "medium" i D3 uten større problemer.

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Grattis djorgen! My Fellow 84' modell! :)

 

Ellers vil jeg bare si at jeg kjøper 6800GT eller Ultra.. egentli bare fordi jeg har 9800 nå. På tide å prøve noe nytt. Ny tvist i striden om hvorfor velge ATI&Nvidia! :) Dessuten, vi vil jo ikke at det om noen år bare skal være en grafikkort produsent vil vi? Et firma uten konkuranse vil jo bare bremse utviklingen for å tjene seg groooovt rike. I dag må de faktisk prestere best! ..Ikke at dette er særlig saklig, men worst case scenario, det er det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...