Gå til innhold

Brenneproblemer med NEC ND-2500


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat vært å hentet en DVD-brenner på postkontoret, men sliter med å brenne et image på 3.7 gb. Når jeg putter i en verbatim 4x DVD skjer følgende i Alcohol 120%: Først står det "initializing device..", så kommer "Not enough space for writing process (CD)". Hvorfor kommer dette opp, og hvorfor står det CD i parantes? Blir DVD'en gjenkjent som en CD, så den tror det bare er 700mb til rådighet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle tro det ja.... Kan være at du må velge en eller annen plass at Alcohol skal brenne DVD og ikke CD. Er ikke så kjent med det programmet. Det er sikkert det samme som nero. Når jeg skal brenne på dvd plater med det så må jeg velge at jeg skal brenne dvd, ellers får jeg opp samme melding som du fikk i alcohol...

Lenke til kommentar
Ja. Prøv nero 6. Jeg har samme brenner som deg og den funker fint med nero :yes:

Det høres bra ut! :) Forresten, vet du om det går ann å brenne flere imager på en DVD? Eventuelt pakke ut imagene og brenne Vob-filene i hver sin mappe på en DVD. Hva vil skje? Må Vob-filene ligge i rota på DVD'en for at en stue-DVD-spiller skal kjenne det igjen?

Endret av jonpet55
Lenke til kommentar
Ja. Prøv nero 6. Jeg har samme brenner som deg og den funker fint med nero :yes:

Det høres bra ut! :) Forresten, vet du om det går ann å brenne flere imager på en DVD? Eventuelt pakke ut imagene og brenne Vob-filene i hver sin mappe på en DVD spiller. Hva vil skje? Må Vob-filene ligge i rota på DVD'en?

Det vet jeg ikke noe om, så jeg overlater spørsmålet til noen andre med litt mer erfraring :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg dukket over noe som ikke er helt som det skal. Jeg prøver å spille av en DVD som er brent fra et image i DVD-spilleren (stuespiller) som jeg vet fra før av har lest en DVD+RW. Det som skjer er at spilleren merker at det er en DVD, men tiden står bare på 00:00 uansett hva jeg trykker på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...