Gå til innhold

Den store NTNU-tråden


gspr

Anbefalte innlegg

Loddtrekkingen er gjennomført, du ble dessverre ikke trukket ut Loddtrekkingen ble gjennomført i dag. Alle ledige hybler på Moholt og Steinan ble fordelt. Vi fordelte totalt 100 hybler blant over 1000 søkere.

 

buhu :cry:

 

 

 

får stresse med å finne et annet sted å bo da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi tar faen ikke den debatten her, men du slipper ikke unna med å kalle det å "snike" seg unna, og heller ikke å kalle 14 måneders arbeid for luselønn for "jobbing". Dust.

 

Selv om DU absolutt vil inn i krigsspeider'n, betyr ikke det at du trenger å kreve at alle andre skal dele ditt synspunkt. Respekter det.

Jeg respekter det ikke Haltan. Du kan ikke kreve at alle andre skal dele ditt synspunkt.

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Ikke helt relatert, men Superflinkisen i klassen vår i VK1 og VK2 elektronikk (han fikk 6'ere i stort sett alt) kom inn på VK3 romfartsteknologi. Det var så vanskelig at han ble helt demotivert og slutta etter 4 mnd. Og han var FLINK på matte og fysikk! Bare matteboka var tykkere enn den store telefonkatalogen.

Kanskje litt sent, men har nytt sola og ikke forumet :D

 

Ehm... matteboka var hvor stor på VKII Romtek sier du? Du vet at det eneste de har på romtek er max 2mx og en blanding av 2fy og 3fy. Ikke en elev som gjennomførte 3mx i romtek-klassene i år... Så tror vennen din har overdrevet noe... Jeg kan vell å legge til at disse fagene ikke er de verste i verden, vet i allefall 5 stk som endte året med over 5.5 i snitt... så flinkis-vennen din tålte nok bare ikke å jobbe for karakterene :whistle:

 

(Hvem er vennen din forresten?)

 

Edit:

Skal btw begynne på NTNU jeg óg, fys.mat! Noen andre her som skal gå det?

Hvordan går det i boligjakten til dere andre NTNU'ere?

Endret av TiMMi-
Lenke til kommentar
Hvordan går det i boligjakten til dere andre NTNU'ere?

Ble jo ikke noe ut av den loddtrekningen og voll.no sier de ikke har noen flere hybler, så nå står jeg bare på venteliste hos sit.no

 

Er sit.no noe å satse på eller bør jeg begynne å se på private hybler finn.no og sånt også kanskje?

Endret av Pion
Lenke til kommentar

ImmerFx/Pion: Kan man stå på venteliste på mer enn 3 steder? Jeg satte opp en haug, men kun 3 steder ble registert. Lurer på om jeg skal kjøre en registrering til, hvis det er "lov".

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av gspr
Lenke til kommentar
ImmerFx/Pion: Kan man stå på venteliste på mer enn 3 steder? Jeg satte opp en haug, men kunn 3 steder ble registert. Lurerer på om jeg skal kjøre en registrering til, hvis det er "lov".

Lurer på det jeg også. Man valgte jo mange steder å bo, også kunne man sette opp 1.ste 2.dre og 3.dje valg etterpå, så mistenker at det bare er de tre som ble registrert ja. Eller kanskje alle ble registrert, men de tre er de boligene de prøver å skaffe til deg? Er det forresten noe sted man kan sjekke (og eventuelt endre) hva man har registrert? Synes det systemet de har er dårlig.

Lenke til kommentar

Systemet lukter! Jeg satte meg opp på en haug steder til nå og skal ringe dem i morgen og høre hva status er.

Det som irritererer er:

Steinan Dublett for par, delt kj/bad. Ledige boliger - søk nå! 3325

De har fortsatt LEDIGE dubletter... joda, det er dyrt... men man kan klare å dytte ut 3325,- i måneden et par måneder mens man leter etter annet. Men det dumme er at de sikkert ikke leier dem ut til enkeltpersoner.

Lenke til kommentar

Er bare å glemme sit nå.

1. Alle som flytter ut fra sit har alt gjort det - før sommeren.

2. Alle ledige hybler forsvant ved loddtrekningen.

 

Så nå er det bare å skaffe seg noe privat så kjapt som mulig, ellers ender dere opp på et kott på lade.

Lenke til kommentar

zehn, er du sikker på dette?

dette har SIT skrevet til meg: "Jeg kan ikke love deg noe til

semesterstart, men sånn det ligger an nå, tar det nok ikke lang tid før du

får noe."

Jeg står på ord.venteliste.

I tillegg har sit sånne hybler som skal restaureres som man kan leie en uke av gangen for 600 til man får en annen.

 

Jeg synes også det virker som man bare kan søke på 3 typer hybler..

JEg har søkt på Moholt, Steinan og Berg.

 

Når skal dere flytte oppover folkens?

Jeg flytter den 7.august, nå bor jeg i Moss.

Lenke til kommentar

zehn: Du mener "Tilgjengelighet - Noen måneders ventetid" bare er bullshit altså?

 

Edit: Immerfx: 9. aug.

Zehn: Altså, det kan godt være du har rett... men det virker jo litt rart at de skriver om tilgjengeligheten på den måten da...

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Altså jeg mener å få seg sit hybel nå ved skolestart..

En måned eller to etter skolestart så begynner det å bli mer og mer ledig på moholt og steinan, for så å være masse ledig resten av året.

Men det har vel ikke så mye å si hvis man må finne seg noe privat først, da er det ikke særlig fristendes å skulle flytte igjen - i tillegg er det vel 1års leietid på det meste av det private?

Lenke til kommentar

Ser ut som om det er mange som fortsatt mangler bosted her... Regner med at det som er nærmest skolen går med det samme man får beskjed at man er kommet inn, utenom de dyreste da... Men hvor mange vil betale rundt 3.8' for 11 kvm? Selv har jeg skaffet meg hybel på Nardo, ca 2.5 km fra Gløshaugen. 2.9 for 17 kvm inkl. strøm.

 

Ingen andre som skal gå fys.mat. her?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...