Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Slik får du 2GB epostkonto gratis (@msn.com)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gmail er i full blomstring, bortsett fra at for å bli medlem, må du bli invitert av noen som allerede er medlem.

Når du er invitert, tar det noen dager, så kan du selv invitere 5 andre personer. Sprer seg sakte, men sikkert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
' date='24/07/2004 : 04:51'] Gmail er i full blomstring, bortsett fra at for å bli medlem, må du bli invitert av noen som allerede er medlem.

Når du er invitert, tar det noen dager, så kan du selv invitere 5 andre personer. Sprer seg sakte, men sikkert :)

Det er ikke noen automatikk i det nei. Jeg har hatt gmail-konto i tre uker og har ikke fått noen invites.

Skrevet
I og med at msn explorer ikke funket hos meg, gikk jeg inn for å skaffe meg gmail konto. Utrolig nok tok det bare 10 min før jeg hadde registrert en. :D 

Så nå er jeg en lykkelig eier av en gmail konto med 1GB inbox. :w00t:

Hvordan fikk du til det? Trodde de bare var på beta stadiet enda. :hmm:

Eneste måten kan få det på er vist noen inviterer deg.... De enseste som kan gjøre dette er de som har en gmail konto selv. Gmail er bare på beta stadiet enda, så det er ikke fritt frem for hvem som helst til å registrere en konto, men det funker utmerket :D

Skrevet (endret)

Nå har jeg 2GB også :D

Men det er for brukere som har hatt konto lenge også, ikke bare for nyregistrerte, for jeg registrerte meg for lenge siden.

Endret av morgus
Skrevet
I og med at msn explorer ikke funket hos meg, gikk jeg inn for å skaffe meg gmail konto. Utrolig nok tok det bare 10 min før jeg hadde registrert en. :D

Så nå er jeg en lykkelig eier av en gmail konto med 1GB inbox. :w00t:

send meg en invite da :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...