Windoge Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Angående HL2, så tror jeg d blir et drit bra spill, men d kommer nok til å falle litt igjennom grafikk messig (d skulle jo tross alt komt ut ifjor). det sko jo Doom 3 også ha gjort da... hovedpoenget er at de er to radikalt forskjellige spill.. både i gameplay og grafikk... altså stilmessig... Sa id Software eller Activision noe om at Doom 3 skulle vært ute i 2003? jeg mener bestemt å huske at doom 3 ble utsatt og utsatt... Doom III har ikke vært utsatt en eneste gang. Spillet fikk aldri noen dato. Det var først på E3 2004 utviklerne sa at det ble å komme til sommeren, og det gjorde det
Bloody Mess Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ja, det er riktig. Doom 3 har aldri blitt utsatt. id Software er kjent for å jobbe under mottoet "When it's done", så det er bare tull å si at spillet har blitt utsatt.
Windoge Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ja, det er riktig. Doom 3 har aldri blitt utsatt. id Software er kjent for å jobbe under mottoet "When it's done", så det er bare tull å si at spillet har blitt utsatt. Jeg liker det mottoet
Bluebeans Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 50 - 50, holder kaaanskje en liten knapp på HL2
razh0r Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Doom III er veldig enformig når man har spilt det en stund, så derfor gleder jeg meg mye mer til HL2 kommer!
howzer Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ja, det er riktig. Doom 3 har aldri blitt utsatt. id Software er kjent for å jobbe under mottoet "When it's done", så det er bare tull å si at spillet har blitt utsatt. Ja... Syntes det var litt merkelig at de skulle ha gått bort fra WIR (When It's Ready), som de har sagt i alle år.
SimenNor Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Det har sikkert kommet opp tidligere i tråden, men orket ikke gå igjennom hele tråden. Til dere som har doom3 så kan dere prøve ett testmap hvor det er utrolig mange "mursteiner" stablet oppå hverandre. Når man dulter i steinstabelen så raser alle ned og da kan man se fysikken. Jeg synes den ikke virket helt 100% realistisk. Kan ikke sette fingeren på det. skriv map testmaps/test_boxstack for å prøve den. Hva synes dere? map testmaps/test_lotsaimps <- Kryr det av fiender. Hakker veldig også, ihvertfall for meg. Kan være spoiler for de som ikke har kommet så langt for det er ganske mange forskjellige fiender.
XaRo Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Alle har vel forskjellige syn på hvilket spill som kommer til å bli best. Hva mener du? Personlig syntes jeg doom3 spiller alltfor mye på grafikken, og jeg frykter at etter 3 timer så er det bare det som gjenstår av spillet.. Mens halflife 2 kan virke som har begge deler. Siden hl1 hadde en så bra historie som det hadde. for ikke å snakke om alle ting som kommer til å skje ETTER hl2..alle modder, patcher, spill som benytter spillmotoren, expansjoner. Bare se hva som skjedde med hl1. Man sitter jo å spiller det enda! noen andre synspunkter?? *vet kanskje mange har sett den samme diskusjonen før, men hey..jeg kjeder meg og det er fremdeles drøye 2 uker til et av spillene kommer ut så give me a break.. * jeg har spilt dOOm 3.. det suckser =/ half life 2 blir mye bedre!! HELT KLART =)
Biffer'n Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Jeg tror hverken Doom 3 eller HL2 kommer til å bli dårlige. Men en ting er sikkert, ett blir bedre enn det andre. Mye tyder på at det blir Half Life. Vært litt innpå forumer og slikt, og det er ikke akkurat 17 mai ute å går når det gjelder Doom 3. Men selvfølgelig, kanskje de som liker det, heller sitter å spiller det istedenfor å våse rundt på nettet for å skrive om det.... who knows? Uansett, tror jeg at Doom 3 blir litt ensidig. Noe som gjør at HL2 drar det lengste strået..
potetgullmannen Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) dumme dobbelpost Endret 10. august 2004 av potetgullmannen
potetgullmannen Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hva betyr "suckser"? at det suger rompeballe! at det er rævva dårlig
Rubex Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Doom III er veldig enformig når man har spilt det en stund, så derfor gleder jeg meg mye mer til HL2 kommer! Hva om HL2 blir like ensformig? Man kan aldri vite.......
Zyndrone Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 tviler på at HL2 blir ensformig.. de har jo brukt evig tid på å teste gameplay osv
slash Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Grafikken er bra, men, som du sier, den er ikke overveldende bra lengre. Men bare det lille jeg spilte av HL2-alphaen gav et veldig bra inntrykk når det gjelder fysikken. Jeg klarte å underholde meg selv i en halvtime ved å kaste tønner rundt omkring. Mye bedre enn Doom 3. For øvrig likte jeg kulene fra det helikopteret i siste bildet. Fin liten detalj at man ser selve kulen inni der. Nåja, fysikken er til stede i doom3 og da. Hadde Doom3 hatt en gravgun, så kunne du kastet rundt på ting som i hl2. Og når vi først er inne på fysikk, Jeg la merke til at når jeg la flere kropper oppå hverandre i hl2, så jeg flere stygge tilfeller av clipping. men i doom3 landet kroppene i hauger og jeg så ikke et eneste tilfelle av clipping. At du i det heletatt tenkte på å sammenligne fysikken på et ferdig spill og en pre-alpha er utenfor min forståelse. din forståelse rekker tydeligvis ikke så langt. Psilocybe sa at det han hadde sett i ALPHAEN var, jeg siterer: "mye bedre enn Doom3." sitat slutt. Derfor er jeg i min fulle rett når jeg i denne sammenhengen sammenligner et ferdig produkt med en alpha, siden det var nettop det han gjorde.
Arve Systad Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 ...det er seriøst kun grafikken og banedesignet som er bra med Doom3. Det er ensformig, har kjedelige våpen, kjedelige og få fiender, relativt kjedelige lydeffekter.... Det gjentar seg sjøl veldig masse. HL2 bør slå Doom3
Rubex Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 ...det er seriøst kun grafikken og banedesignet som er bra med Doom3. Det er ensformig, har kjedelige våpen, kjedelige og få fiender, relativt kjedelige lydeffekter.... Det gjentar seg sjøl veldig masse. HL2 bør slå Doom3 Det både tror og håper jeg også
slash Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 ...det er seriøst kun grafikken og banedesignet som er bra med Doom3. Det er ensformig, har kjedelige våpen, kjedelige og få fiender, relativt kjedelige lydeffekter.... Det gjentar seg sjøl veldig masse. HL2 bør slå Doom3 Jeg liker ikke å høres ut som en fanboy, men noen må da forsvare det utmerkede spillet fra id. Våpnene er ikke kjedelige. De er akkurat det de skal være. En god videreføring av doom1 og 2 våpnene. Jeg synes heller ikke fiendene er kjedelige. De er utfordrende og til tider rett og slett ekle. Spesielt de baby/flue-krysningene. Uhyggelig som faen. For ikke å snakke om cyberdemonen. Hjertet mitt sank nedi magen når jeg så den og tenkte. "skal jeg drepe det DER!!!11en???" Og lyden var nesten det beste med hele spillet. Surrounden funket perfekt, og ambient-lydene gav meg følelsen av å være i en annen verden. Jeg synes ikke det gjentar seg selv særlig masse heller. Ihvertfall ikke til FPS å være.
Ol'H Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 ...det er seriøst kun grafikken og banedesignet som er bra med Doom3. Det er ensformig, har kjedelige våpen, kjedelige og få fiender, relativt kjedelige lydeffekter.... Det gjentar seg sjøl veldig masse. HL2 bør slå Doom3 Jeg liker ikke å høres ut som en fanboy, men noen må da forsvare det utmerkede spillet fra id. Våpnene er ikke kjedelige. De er akkurat det de skal være. En god videreføring av doom1 og 2 våpnene. Jeg synes heller ikke fiendene er kjedelige. De er utfordrende og til tider rett og slett ekle. Spesielt de baby/flue-krysningene. Uhyggelig som faen. For ikke å snakke om cyberdemonen. Hjertet mitt sank nedi magen når jeg så den og tenkte. "skal jeg drepe det DER!!!11en???" Og lyden var nesten det beste med hele spillet. Surrounden funket perfekt, og ambient-lydene gav meg følelsen av å være i en annen verden. Jeg synes ikke det gjentar seg selv særlig masse heller. Ihvertfall ikke til FPS å være. enig i at lyden er bra... resten er jeg uenig i. hvordan kan du si at doom3 ikke gjentar seg mye? nesten hvert rom jeg gikk inn i var d ingen fiender helt til jeg passerte en "trigger" så bang var d 5 stykker der ut ifra intet... skaut en, så dukket en til opp med d samme den ene var død. dette skjedde om og om igjen... Samme puzzles om og om igjen... les PDA finn koden utrolig lett og åpne skap. dør låst, slå av ventil e.l for og få den opp. Eller dør låst, finn PDA. Ok det var en du brukte kran på den skal ID ha... forresten enig i at fiendene er bra i utsende og orginalitet... mye nytt der. Men framgangsmåten deres var veldig likens og kjedeli.
potetgullmannen Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) .slett denne admin jeg sier alt for mye dumt når jeg er trøtt.. skal lese hva det faktisk står der før jeg poster en dum mening som egentlig ikke hadde nnoe med det du snakka om og gjøre Endret 10. august 2004 av potetgullmannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå