Gå til innhold

Islamsk stat i Norge


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-11 02:37, Abdullah skrev:

Ved og skrive sin mening blir man kicka ut av forumet... så jeg skriver ikke min egen menging her.


 

Hvis meningen innebærer at man hetser andre her, og er ustanselig usakelig, så blir man kicka ut - ellers blir det ikke problem.

 

En bør ikke bruke retningslinjene for forumet som unnskyldning for ikke å ytre sin mening, siden de er liberale.

 

Fortell mer om Sheikh Omar pleez. Fra fundamentalisme til militant ekstremisme, er det egentlig noe skille ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-11 09:03, Zink skrev:


Fortell mer om Sheikh Omar pleez. Fra fundamentalisme til militant ekstremisme, er det egentlig noe skille ?


 

Sheikh Omar,

 

Finner jeg e-post adressa til Omar vil jeg gjerne melde meg som interessert eller som norsk representant for hans politiske parti. Gubben har jo $1 million i finnerlønn i USA.

 

Ikke for å være direkte Nasty men jeg hadde nok kverka'n å tatt penga :grin:

Lenke til kommentar

Jeg sier bare en ting om dette med relgion ...

 

Bruk sunn fornuft og bruk den hjernen man har fått utdelt til og tenke selv :smile:

 

Det er jo tross alt en mening med utvikling !

 

 

Blant annet at vi har en hjerne som blir mere og mere bevistgjort og dermed ikke henger igjen i gamle "traumaer" og stivnet tankegang slik mange av disse "sektene" og "relgiøse" lederne gjør...

 

Så ...tro på deg selv...

det er det bibelen egentlig sier ...

 

Eller med andre ord ,,,

Be Free man :grin:

 

Friheten til universet for en evig utvidelse er menneskets frihet og evighet i tidløshetens skapelse

 

 

 

menneskeguden (gud din skaper) skaper seg selv og alt rundt seg ...

i tidløsheten ...

hvor fortid er fremtid og vive versa ...

 

meningen med bevisthet og skapelse ...

 

Derfor lærer vi hele tiden mere (blir mere bevist)

 

(i går bygde vi datamaskiner, i dag snekrer vi ett univers)

 

Sa Snekkeren Josef til sin sønn brutus den enfoldige ... :wink:

 

 

PS: Ikke si dette til noen :wink: , ja folk kan jo plutselig begynne og forstå att det ikke er noe "fysisk Harmageddon" men att vi (bevistheten) overlevde alt og skapte alt ...

litt avskrekking kan jo være greit og ha da ... :smile:

 

men men kjærlighet er jo det beste da...

 

The timetracker...

 

_________________

The days of the Hammer...

>

 

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-12 00:26 ]

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-06-11 23:19, gud, din skaper. skrev:

Det er nå på tide at dere lar fortid være fortid.


- Ikke alt bør skje slik.


Begynn å tenk fremover.


- Normalt sett hvert sekund som tikker.


Dere er så nære ved å løse de store utfordringene som alle skapninger jeg har sett slite med.


- Du høres ut som en Islamsk skolegutt



Lenke til kommentar

Det er bare det at den muslimen som sitter der nede i pakistan og sier at han skal gjøre Norge en islamsk stat ikke har peiling på hvordan vi nordmenn reagerer. Dere aner ikke hvilket sinne som utbrøt inne i meg da jeg og en kammerat skulle kjøpe lunch og jeg så på forsiden av VG at en muslim skal revulosjonere landet. hva **** feiler det sånne folk?tror han hadde blitt kverka av en eller annen fyr. dessuten så må den muslimen klare å komme inn i landet dvs forbi meg (noe han garantert IKKE klarer)

De som kjenner meg skjønner at så lenge jeg lever vil det være umulig å gjøre Norge islamsk (eller hva **** det heter)

syntes forresten at Bush skulle bombe Mekka... hvor fett hadde ikke det vært???

alle tror at jagerflyene skal til Afghanistan, men ops de nuker mekka. oj 1.000.000 muslimer dør...

hadde jo vært genialt. Osama sa jo at han fulgte koranen.. hvis en religion sier at man skal styrte fly inn i skyskrapere så bør den religionen utslettes... dessuten var ikke fly oppfyunnet da koranen ble skrevet engang...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-16 00:27, Ali-Baba skrev:

Det er bare det at den muslimen som sitter der nede i pakistan og sier at han skal gjøre Norge en islamsk


Bor ikke fyren i England da, eller snakker jeg om en annen fyr?

 

Klarer han å holde seg i live i England ville han vel klart det her på berget også...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-16 00:27, Ali-Baba skrev:

De som kjenner meg skjønner at så lenge jeg lever vil det være umulig å gjøre Norge islamsk (eller hva **** det heter)


urk...nå trakk vi alle et lettelsens sukk :grin:

Quote:


syntes forresten at Bush skulle bombe Mekka... hvor fett hadde ikke det vært???


der i huset har de trolig en fet FS i kjellern.

Quote:


Osama sa jo at han fulgte koranen.. hvis en religion sier at man skal styrte fly inn i skyskrapere så bør den religionen utslettes...


Hva tror du prestene sa til Hitlers soldater før de gikk i strid for skaffe Tyskland bedre livsrom ?

'Gott mit uns' het det, men 'alle' vet hva som står i Bibelen - det samme med Koranen.

Quote:


dessuten var ikke fly oppfyunnet da koranen ble skrevet engang...


Klart de titta på fuglene og øvde seg med drager år 622 e.K. og mekka papirfly så svære at katta fikk en tur :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-16 00:27, Ali-Baba skrev:

Det er bare det at den muslimen som sitter der nede i pakistan og sier at han skal gjøre Norge en islamsk stat ikke har peiling på hvordan vi nordmenn reagerer.


 

Værre, han er ikke i pakistan. Han bor i LONDON og støtter gruppen(e) i Oslo....

Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere gidder aa hisse dere opp over denne gamle saken.

 

"Hvis Gud vil", sa han jo.

 

Er det saa rart at religioese grupperinger arbeider for sine saerinteresser?

 

Nei, skjerp dere, skap-rasister, og ikke la en daarlig tabloid-avis piske fram fremmedfrykten hos dere.

 

Ta dere en flein-sopp og blot til Tor for aa hjelpe dere i kampen mot Kvite Krist og Olav den Heilage heller, slik at Norge kan bli holdt RENT for fremmede religioner.

 

:roll:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ok, har lest hele diskusjonen, og har følgende å si til (nesten) alle:

 

- Ateismen er ingen religion, den er snarere det motsatte. Man kan ikke TRO på vitenskapen ettersom den er basert på harde fakta.

 

- Det er ingen ting som heter muslimistisk, islamsk eller islamistisk, det heter muslimsk, og religionen heter Islam. Media ser ut til å ha glemt dette, og det ser ut til å gjelde en stor del av folket her også.

 

- Skal man bruke ekstreme muslimske grupperinger som eksempel på islam, skal man pokker med bruke amerikanske høyre-ving nazi-menigheter i USA som eksempler på kristendommen! Begge ekstreme parter står for samfunnsretninger vi ikke vil ha. Sånn er det bare.

 

- Det er vel ingen som seriøst frykter at han dotten i england kommer til å innføre islam i norge? En del utsagn her tyder på det.

 

- De arabiske samfunnene er tusener av år gamle og er basert på deres tradisjoner og kultur, akkurat som norge er. Ikke glem at vi har norsk statskirke, og derfor per definisjon styres av religion også her til lands. Kristendommen inneholder mange ting vi ikke praktiserer allikevel, ettersom tradisjon og normer også har sitt å si på lovene.

 

- At misjonærstasjoner rundt omkring i verden hjelper til med rensing av vann, sykehus, skoler etc er vel og bra, men dette har ingen ting med misjonering å gjøre. Tusenvis av organisasjoner praktiserer det samme uten noen religiøs agenda. Misjonering er at man overbeviser andre om at det du tror på er det riktige, og at man da først prøver å fjerne deres orginale livssyn for å gi plass til et nytt. Kan ikke se hvordan stammer i sør-amerika som har sine naturguder og er fornøyde med det, kan ha godt av å få en religion som er formet i vesten i 2000 år trykket ned i trynet. Husk at religionen også er en gjenspeiling av samfunnet du lever i, og sør-amerikanske indianere lever definitivt ikke i noe vestlig-relatert samfunn.

 

Vet ikke hvorfor jeg gidder, var jo bare innom for å finne ut hva datanerds synes om religion, bare for å finne ut at mesteparten er en gjeng med frp-grønnsaker, men jeg klarer bare ikke å legge fra meg en god fremmedfryktsdebatt, hehe...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Norge som muslimsk stat...jada jada....det er jo ytringsfrihet i landet og den skulle jeg F**N ta meg

benytte meg av dersom jeg stoetter paa en av de folka paa gaten , ikke det at jeg bekymrer meg saa mye , kan egentlig ikke se at ( Sverige, Danmark ,Finland , England , Skottland , Irland , Island , Tyskland , Frankrike , Russland eller Usa )

hadde hatt noe imot at Norge hadde blitt en muslimsk stat styrt etter sharia lovene....eller vent litt kanskje de hadde hatt noe imot det likevel...oh ja det tror jeg...i likhet med flesteparten i Norge .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...