Gå til innhold

Snabbens Store Musikk Quizz!

Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så til et band som er merkbart inspirert av The United States of America (ja, et band) og diverse kraut. De er engelske og har holdt på siden midten av 90-tallet, gitt ut skiver på Tommy Boy og Warp.

clicky

Edit: Kanskje det blir enklere om jeg prøver et nytt lydklipp

Endret av A_N_K
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forumet har vært ustabilt i går kveld/natt. Jeg hørte på lydklippet ditt, men 60 tallet er ikke min sterke side :p

Post det på nytt, og legg gjerne ved et hint :)

*edit* nå som jeg har sjekket viser det seg at jeg har mistet et par innlegg jeg også.....

Fikk du PM'n jeg sendte deg om The Tubes i går?

Endret av TAAB
Skrevet (endret)

Ok :blush: Da kommer eksempelet på nytt

HER

Dette er fra deres andre album(1968). Skal gjøre det litt lett: sitse del av navnet er

noe en kjent tegneseriefigur konsumerer mye av

Albumcover:

Endret av groenn
Skrevet

Riktig Tiger.

He-he..samme her. Jeg rota i cd samlinga for å finne noe til quizzet og da dukka den plutselig opp. Årevis siden den ble spilt.

Skrevet (endret)

Jeg hører fælt lite på nakne damer som synger (får ikke lov av kona :!: ), så her trengs det nok et hint eller to.

Endret av TAAB
Skrevet

OFF-TOPIC:

Fikk beskjed om at jeg var savnet her. Det var jo hyggelig å høre. Har hatt mye å gjort i det siste. Har begynt å jobbe og en del private prosjekter.

ON-TOPIC:

Men til saken! Vet jeg har sett dama før, men så var det dette med navn da... :blush:

Skrevet (endret)

Du trenger ikke huske navnet på dama, det holder med bandnavnet :grin:

Titt gjerne også litt nøye på mannen hennes som står lengst til venstre på bildet med en ølboks i hånda. Han har også sitt eget band (som er delvis oppkalt etter ham) :whistle:

Endret av tigerdip

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...