Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En forbedring vil være å ikke tillate html i signaturen, samt redusere maks størrelse på signaturen til 4 linjer. Enkelte nerder tror det er tøft med en A4 side med signatur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare si meg enig :smile:

---

I've got a plan so cunning you could stick a tail on

it and call it a weasel.

- Edmund Blackadder

Skrevet

Quote:

On 2002-04-24 09:01, skrotnisse skrev:

En forbedring vil være å ikke tillate html i signaturen, samt redusere maks størrelse på signaturen til 4 linjer. Enkelte nerder tror det er tøft med en A4 side med signatur.

Endelig noen som har forstått det!

Skrevet

HTML har vært enabla før, men da i hele innlegget. Av en eller annen grunn så likte ikke modza det :sad: Tror det var pga for mye flash i signaturene(for noen pinglemaskiner folk har...). Å tillate HTML kun i signatur og ikke resten av innlegget er en ganske så stort jobb.

Er det virkelig såå viktig å få lov å bruke HTML i signaturen?

Skrevet

Quote:

Anders Leipsland skrev (2002-04-24 10:14):

Er det virkelig såå viktig å få lov å bruke HTML i signaturen?

Eneste fordelen med HTML i signaturen er at du kan gjøre signaturen din mindre, noe som kan være en fordel når man ramser opp HW til PC'en din.

Skrevet
Quote:

On 2002-04-24 09:01, skrotnisse skrev:

mye verre med bildene enkelte har brukt her i forumet.Tenk på alt plassen et bilde bruker,tenk på d som har modem,d er mye mer plaksomt.Jeg bryr meg ikke om d er bilder i forumet,har adsl.
Skrevet

Quote:

Kjetil Lura skrev (2002-04-24 13:01):

mye verre med bildene enkelte har brukt her i forumet.Tenk på alt plassen et bilde bruker,tenk på d som har modem,d er mye mer plaksomt.Jeg bryr meg ikke om d er bilder i forumet,har adsl.

Ja, men det er ikke alle her på forumet som har det, og for meg og andre så er det irriternde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...