Reggy Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Har litt problemer med Battelfielden min. Krigerne på mitt lag lager grafikkproblemer når jeg er i nærheten av dem. Det blir sorte felter på skjermen ved disse krigerene da. Jeg må gå vekk fra disse får å kunne se igjen. Er det et kjent problem? Har noen en side med patcher/ oppgraderinger for spillet som jeg finne og evt. laste ned noe som fikser problemet?? På forhånd takk
Passasjer Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Prøv å søk på patcher, eller eventuelt gå inn på spillets hjemmeside.
MaximusMeridius Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Tror heller det er skjermkort driverene dine som er litt gamle, prøv å oppdatere de og prøv igjen, jeg hadde noe likt problem, jeg bare oppdaterte driverne, så funka alt helt fint
Reggy Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Skrevet 23. juli 2004 Tror heller det er skjermkort driverene dine som er litt gamle, prøv å oppdatere de og prøv igjen, jeg hadde noe likt problem, jeg bare oppdaterte driverne, så funka alt helt fint Det ser ut som om det funka å oppdatere driveren til skjermkortet. Trodde denne var tålig oppdatert, men nå ser det hvertfall ut til å funke. Takk!
Jankee Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Flyttes til BF kategorien då det er der denne hører heime
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå