Gå til innhold

hvor mye koster visual studios?


Anbefalte innlegg

hvor mye koster visual studios, og hvor får man kjøpt det?

har sikkert vært oppe før en gang, men jeg kunne ikke finne det..

 

og så lurer jeg på om det kanskje er lurere å kjøpe VB.net hvis man tenker på pris i forhold til utbytte(om dere skjønner hva jeg mener.. litt rart formulert, vet det..)??

i så fall hvor får jeg kjøpt det, og hvor mye koster det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-42829

:) Siden det jeg sa før dette blei reddigert av Moderator tyder det på at det var noe warez :dribble:

 

Du kan finne informasjon @ www.komplett.no < rundt 600kr for Hele pakka :)

Endret av Medlem-42829
Lenke til kommentar

Tull, det er gratis. Visual Basic .NET (2003) Standard er 100% GRATIS. Det samme er Borland Delphi Personal, JBuilder og C#Builder. Men det er mange som våger å selge dette på cd for 700-1000 kroner.

 

Microsoft lanserer nå Visual Studio 2005 (så det er ikke poeng å dra ned eldre versjoner)

 

Last ned alle produktene (Visual Basic, C#, C++, J#, WebDev ASP.NET) og SQL Server 2005 - Yukon) her: http://lab.msdn.microsoft.com/express/

 

Du må tegne opp med email før du kan laste ned, og VB er ca 40-50MB + .NET FrameWork 2.0 på 25MB, skal du ha MSDN får du denne gratis og på ca 180MB for produktene over.

 

Det jeg vil anbefale at du tar er: Visual Basic, Visual WebDev, SQL og MSDN.

 

ASP.NET har blitt drittenkelt i Visual WebDev!! :) Bare importer en database og "dra" tabellene ned i en form eller tekstvindu så oppdaterer dette seg automatisk. I 2003 måtte en dobbeltklikke å skrive Data.Bind() på alle.

 

Microsoft kommer til å kicke ass av PHP nå :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...