Gå til innhold

Zbots, bytte navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet hvordan en bytter navn på zbotene til cs?..

hadde vært litt fint og plantet noen kuler i element elr heaton sitt hode.. :cool:

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett denne posten, har ikke peiling på hvordan denne kom hit..

Men hvis det er noen som lurer på dette er det å gå inn i en eller annen user fil (veit ikke hvilken), åpne i notisblokk...

Skrevet

hadde vært litt fint og plantet noen kuler i element elr heaton sitt hode.. :cool:

LOL, skal du lissom ha det med på en fragmovie? *ler*

Skrevet

LOL, skal du lissom ha det med på en fragmovie? *ler*

Ja, det var gøy. :roll:

Skrevet

\counter-strike\cstrike\BotProfile.db.

Der kan du legge til profiler for boter.

Bare se på de som er der hvordan de er satt opp, så forstår du nok hvordan du skal gjøre det.

Skrevet

yeye.. jah tar med botene på fragmovie! gluping du!

Folk må da ikke ta dette seriøst hehe.. var innlogget på skolen, spiste matpakke så var denne artige posten her wee joda.. og legger ikke merke til den før nå.. det er skoj!

• 5 uker senere...
Skrevet

Kan du være så snill å forklare meg hvorfor dette hadde vært så fint??. Økt selvfølelse?

Økt selvtilitt? Økt skills i CS? What?!

Kan ikke se morroa i det.

Skrevet

Hadde kanskje vært fint om en hadde sittet uten nett da.. Kunne sikkert ha hjelpt til å få mer selvtillit (ev. helt til du kom på nettet og fikk spillt der, husker det selv da det var 1.5 med pod, og så satte på isdn i ny og ne). Skillsene kunne ha økt, de botene blir gode hvis du har dem på det beste. Du får da bra aim, hvis du ikke er en camper. Taktikk, det blir vel noe av det å.. Ellers er det mye mye bedre å spille på nettet med personer...

Skrevet

Kan du være så snill å forklare meg hvorfor dette hadde vært så fint??. Økt selvfølelse?

:thumbdown: Selv noober med bots burde da få lov til å stille spørsmål uten at du flamer dem. :(

Skrevet

Ser ikke meningen i ditt innlegg heller.

Skrevet

Zbots snakker med stemme, ja. Ikke tekst.

Men har aldri opplevd at de har ertet meg, de sier bare at de eier og masse sånt shit, og at de trenger backup, etc. ;)

Skrevet

Alle modellene på cs er jo menn jo. Jeg vil si det er en smule homofilt å springe rundt, naken, og skyte nakene menn. Finnes jo dame modeller og da, men blir man bare en smule ukonsenterert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...