Gå til innhold

Diverse sanger baklengs.


Drama Llama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I have discovered that the ENTIRE Stairway To Heaven is a full and COMPLETE backwards message. EVERY word from start to finish is undeniable and distinguishable. Easily heard if you know what to look for. I wired an old record player's motor to run in reverse, and got out my old copy of the album. It's very scary. As I played it backwards last night over 10 times, I got chills down my spine every time. How it was done, I haven't a clue. I have changed my opinion that the computer is the best vehicle to listen to it backwards. It was definitely made for vinyl, and the needle moving in the wrong direction combined with the grooves of the record make it clearer. I don't think that the computer can duplicate that. THIS below is the absolute and correct translation of the lyrics to 'Stairway To Hell' WORD FOR WORD without any chance of there being any mistakes.

Trust me, THIS IS IT:

 

Plaaaay backwards,

Hear why its sung here, oppositioner..

Allll on track, all arriving

They all sing, and they are one.

Shall I loathe you now, parishoner?

Oh hear Him, Christian within me.

It stirs my sin; the river,

Oh, she swells with our lousiness.

All my life will end for him?

We're all out of signs,

I know I'm sorta shocked

To hear The Lord,

My God now will save me!

Oh I will n'er be saved,

Because I live with Satan..

One wish today;

That you'll all pray for

Three who will make it here late.

Pray now and you'll see..

The 'Lord' turned me on,

But, oh, I was the shaggy fool..

Clothed in agony,

Lost at a height.

There's no escaping it,

Nor his woes..

So here's to my Sweet Satan.

The other's little path

Would make me sad,

Whose power is faith.

He'll give those with him 666.

And all the evil fools,

they know he made

us suffer sadly.

Ohohohoh...

"Family won't get loose,

They're offered me."

Always soothes the worker.

Always will be as we know now

"I see ruins," said he,

"the world they offered me?

Who wished the Lord's fall?"

If we lose feather,

Say you'll save me!

 

And no wimps can bend the rules..

And no wimps can do..

 

Hunt next to the shore,

'Cause they see all from there,

See here's the news,

Who walks with mute grief!

Perhaps no-one found thee...

"Heavy, lift me out,"

Spake the Reve,

"Someday, failed, we'll lose one line-up,

They've gotta leave forsaken."

 

And no wimps can do..

And no wimps can do...

 

He, who say the lords

Thoth have our laws,

Maat must be superb. Mass is ended..

Over there,

He who should learn thee.

Any moot that serves by my sworn music,

I wish it with snow be shushed,

All for my mass's sake.

Hear why its sung,

here, oppositioner, Ohh..

He who should show

May make his show worthy,

To look, for us, odd.. sickly,

There's one chance - take his show.

Hold thy head,

Hear why its sung here. oppositioner.

Who owns this earth built below?

Oh sweet Israel...

 

Noen mener at hele sangen har en mening spilt baklengs... Sjekker nå...

Og uansett HalTan, du hører at han synger "666"

Lenke til kommentar

Jeg spilte nettop av hete Stairway to Heaven baklengs, og til tiden han man høre tekst. Det er imidlertid noen deler hvor teksten og sammenhengen er helt klar. Et av disse stedene er det som er blitt lagt ut på nettet.

Forøvrig bør du lese det som er blitt skrevet om Stairway to Heaven baklengs på

denne siden. Det er han som har lagt ut sangen som svarer.

I morgen skal jeg høre den baklengs på vinyl for å se om det er lettere å høre teksten da. Hvis resultatet blir bra, skal jeg se om jeg ka ta det opp og legge det ut.

Lenke til kommentar

man skal være ganske skrudd i huet når man begynner å spille sangene baklengs.. -lurer på hvilke fanatist som fant på at de skulle spille lp'ene baklengs..-og tenk på det latterkicket de forskjellige bandene fikk da de for første gang hørte at de var under mistanke..? :!:

Lenke til kommentar

blir sinnsykt irritert nå... spiller den baklengs og hører så spiller jeg vanlig vei og hører.. skjønner bare ikke åssen "If there`s a bustle in your hedgerow" kan bli til "There was a little toolshed where he made is suffer, sad Satan"

 

Altså "sad Satan" er "If there`s" baklengs.. det er jo klin umulig.

Lenke til kommentar

Ext-Seeno, da. For det aller første: Dette er et GAMMALT fenomen, ikke tro du har oppdaga noe nytt her. :p

 

For det andre: Jeg har også hørt hele sangen baklengs, og uten teksten foran deg er det KLIN umulig å få det til å bli til at han sier "[fyll inn hele teksten her]". Jada, på enkeltområder kan du visst høre "six-six-six", men det er da vitterlig meg bare resultatet av stemme+hihats kjørt baklengs.

 

Mange mener de har sett spøkelser, jeg tror fremdeles ikke på dem.

Lenke til kommentar
Ext-Seeno, da. For det aller første: Dette er et GAMMALT fenomen, ikke tro du har oppdaga noe nytt her. :p

 

For det andre: Jeg har også hørt hele sangen baklengs, og uten teksten foran deg er det KLIN umulig å få det til å bli til at han sier "[fyll inn hele teksten her]". Jada, på enkeltområder kan du visst høre "six-six-six", men det er da vitterlig meg bare resultatet av stemme+hihats kjørt baklengs.

 

Mange mener de har sett spøkelser, jeg tror fremdeles ikke på dem.

HalTan da! Jeg er klar over at det er et GAMMELT fenomen. Det var en grunn til at jeg søkte på "Stairway to heaven backwards" på google for en tid tilbake siden. Da fyren som eier siden la ut flere sanger postet jeg linken i forumet.

 

Og: På platespiller hører man skremmende godt hva som blir sunget.

 

Koz HalTan

Lenke til kommentar

kanskje det jeg sa om underlig tekst peket mot at det er mye mystisk med sangen, syns sangen er bra, men har lest teksta begge veier og jeg ville heller laget en sang av baklengs teksta, tenk om det er en slags trylleformel fra satan, at han gjorde så folk skulle finne ut dette og finne ut teksta baklengs og den som leser det baklengs har gitt sin sjel til satan. at Led Zeppelin fikk det som kall fra satan, alle sier at alle sanger er der ute, man må bare finne den ,hehe, ja det er mye mellom himmel og jord,.... sett litt for mye tv i det siste jeg kanskje?? hehe

Lenke til kommentar

Queen er konge! Another one bites the dust var litt snodig baklengs da :p

Men apropo dette her så kom jeg på noe morsomt jeg så på TV en gang med YLVIS(de har vel alle hørt om). Det var på et talkshow med tande-P eller no sånt da de kom inn og begynte å synge en sang. HELT NONE-SENSE. Jeg satt og lo fordi jeg fatta jo ingenting, men da tandeP etterpå bad kameramennene om å spille den baklengs så var det faktisk Backstreet boys med As Long As You Love ME.... lol :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...