sutrekoppen Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 (endret) Har nettopp kjøpt meg en brukt bærbar pc, men jeg klarer ikke finne ut hvordan hovedkort den har. Er det et sted man kan gå inn og se det? Trenger nemlig å oppgi merket/spesifikasjoner for å innstalere Motherboard Monitor 5 #Edit av moderator - Endret emnefeltet fra "dumt spørsmål gitt" til noe mer beskrivende. Endret 18. juli 2004 av Afseth
dsgf Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 1. Spørsmålet er ikke håpløst, derimot er topic hårreisende dumt og dårlig 2. Er det meningen at vi skal gjette hva slags bærbar pc du har?
bergaloevera Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 (endret) Kjør Everest Home Edition fra Lavalys! Den forteller deg alt om maskinen din... Ta en google.. orker ikke finne link til deg Endret 18. juli 2004 av MicrolaXx
Apoc_ Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 SiSandra forteller vel hva hovedkortet heter. Det står kanskje på systeminformasjon også hvis du har WinXP: Start -> Alle programmer -> tilbehør -> systemverktøy -> systeminformasjon.
sutrekoppen Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 Takker for svar/hjelp. Beklager noe teit heading, men hva jeg spurte om burde vel være greit å forstå? Everest kommer bare opp med "motherboard unknown", så der var det ingen ting å hente
Vims Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Takker for svar/hjelp. Beklager noe teit heading, men hva jeg spurte om burde vel være greit å forstå? Everest kommer bare opp med "motherboard unknown", så der var det ingen ting å hente Prøv deg på Tuneup2004.Der har alt du trenger+litt til.
sutrekoppen Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 Ingen av de programmene her som klarte å identifisere hovedkortet mitt faktisk. Noen som har noen ide om hvorfor? Ellers var vel Aida og Everest omtrent det samme programmet?
Vims Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Ingen av de programmene her som klarte å identifisere hovedkortet mitt faktisk. Noen som har noen ide om hvorfor? Ellers var vel Aida og Everest omtrent det samme programmet? Prøvde du Tuneup2004? Aida=Everest
ikkeno Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 2. Er det meningen at vi skal gjette hva slags bærbar pc du har?
sutrekoppen Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 Prøvde Tuneup og Sisandra også ja, skjønner ikke at det her skal være så vanskelig
Jarmo Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Selve navnet på HK er ikke lett å finne til bærbare men se etter chipset på HKèt, det kan hjelpe deg videre her i livet........
sutrekoppen Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 Får opp "Motherboard Chipset: SiS 650". Betyr det at hovedkortet også er fra det merket, Silicon Integrated System?I såfall er ikke det merket blant merkene på instalasjonen av MotherboardMonitor og alt forgjeves... Noen som vet om noen hovedkort monitor program som kan være mer kompatible med bærbare?
TaZ Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Hva med å snu maskinen på hode og poste det som står under den her? Hjelper oss godt på vei.. TaZ
sutrekoppen Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 Det står følgende: Gericom masterpiece s 2240e xl dvd/cdrw 15" TFT celeron 2200 256mb 40gb combo Hvis det hjelper.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå