Gå til innhold

Teleskopstang til påhengsmotor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en pioner 10 med en 5 hesters påhengs.

Noen som vet hvor en får tak i teleskpostang i aluminium (rorkultforlenger) som er noe tess? Så det var bilde av en i forrige nummer i Vi Menn Båt.

ps. kom med konkrete svar.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gjør som bestefadern min gjorde, ta en trestang og kapp av ettt stykke av en gummislange med rett inner diameter og monter dette sammen. Var så å si gratis og fungerte bra :idea::lol: .

Sånn teleskopstang er det sikkert mulig å få tak i hos de som selger påhengsmotorer.

Endret av Lugmeister
Skrevet
ps. kom med konkrete svar..

jeg vet jo det, og HAR prøvd det. Jeg trenger å få vite om en produsent/forhandler som faktisk _selger_ det...

Skrevet

Har sånn forlenger på hytten...Du blir å ødelegge selve gummihåndtaket på påhengeren, dessuten blir den nok å peke noe opp så når du sitter midt i båten har du håndtaket på forlengeren nesten i skulderhøyde, tungt å puttre rundt sånn hvis du skal noen kilometer. En ting til er svingingen, du må få armen veldig langt ut fra båten for å ta en litt god sving.

Ville mye heller invistert i ratt, ikke vanskelig å montere.

Skrevet

okei.. er jo for dumt hvis det skal ødelegge gummihåndtaket :(

har prøvd en stund med et papprør som er festet med ducktape, og kjenner til de andre bruksproblemene du nevner..

Styrekonsoll vil ta for mye plass i båten, og det er greit å kunne montere/demontere raskt..

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Clas Olhson selger en helt identisk for kun 198 kr.

Dét var en annen pris, det..

edit: er en utgående vare, men fikk den bestillt fra hovedlageret. Funker fett! :thumbup:

Endret av total
  • 3 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...