Gå til innhold

Tråd løs neon lys?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente vanlige 30cm rør,isteden før den storeboxn åsså leninger til molex pluggen så var den en beholder me et batteri(hvis det ikke finnes hvordan kan man lage dette da? )

Skrevet
Jeg har sett mopeder o.l har det...

Du bruker jo bare vanlige Katoder og inverter og kobler på 12v batteriet i mopeden, eller et hvilket som helst annet 12v batteri for den sak's skyld...

Eller kjøper du bare neonlys med innebygd inverter på torshov bilrekvisita og kobler på 12v batteri...

Inlegg nr. 100 :w00t:

Skrevet

Mulig jeg har hatt litt lite søvn i disse LAN dager :!: , men

Er problemet at du ikke vil tilkoble/mangler molex (12v) kontakt på PSU?

Eller synes du plassering av inverter (dupeditt som sitter mellom 12v og katode/neon) er problematisk? :roll:

Har tråden løsnet fra neonlyset ditt slik at den ikke lyser? :p

:lol:

Skrevet

Det jeg tenkte me dette me tråd løst var at vis jeg fester et neon rør bak på skjærmen så hadde det blitt kult men vil ikke ha ledninger helt fra kabinette til skjærmen heller (jeg har flatskjærm i tilegg).

Skrevet
Jeg har sett mopeder o.l har det...

Du bruker jo bare vanlige Katoder og inverter og kobler på 12v batteriet i mopeden, eller et hvilket som helst annet 12v batteri for den sak's skyld...

Eller kjøper du bare neonlys med innebygd inverter på torshov bilrekvisita og kobler på 12v batteri...

Inlegg nr. 100 :w00t:

Ikke alle mopeder har batteri!! Noen har magnet!! :p:P

Skrevet

Foreslår at du modder den greia som Ongabonga linket til hvis du har litt elektronikk kunnskaper, den gir jo 12V ut, det samme som katodene skal ha ;)

Skrevet
Finnes det ikke en slaks overgang til kald katode til denne ?

nei, men du kan du sikkert kjøpe et lite batteri med 12v på også bare ta en hobby kobling på den... :roll:

tenker ikke på bilbatteri ol. sånne små firkantede (er ikke de 12v?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...