Apoc_ Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Etter å ha lest de siste innleggene sitter jeg igjen med noen tanker i hodet. Det finnes faktisk folk der ute som snart er voksne mennesker, men allikevel sitter på gutterommet dag ut og dag inn, og ser på cs-filmer med "stjernene" sine i. For dem finnes det ikke noe annet liv, enn å sitte der på rommet å spille cs så mye at man kanskje en dag blir like god som "Supermennesket" HeatoN. Han som er råest, kulest og best i hele verden fordi han klarer å skyte noen headshot i et dataspill. Hver dag venter en ny film med nye headshots og kanskje HeatoN bruker "Phoenix" folka i CS i stedet for "L33t" teamet. Da er det viktig å hive seg på irc og varsle "gjengen" om at HeatoN har skiftet fyr i CS.... Jeg sier det en gang til: Skaff dere et liv! QUOTE (atrax @ 21/07/2004 : 17:06) QUOTE (eXploid) Vel, han kan bruke de pengene han har tjent til å bygge seg en gangske så soilid kariere spør du meg. Jepp, penger er det eneste som trengs for å bygge seg en karriere. Har jeg sakt det? Du kommer ikke langt her i verden uten penger. Jeg tror nok at jeg skal få både god jobb og utdannelse. selv om jeg ikke har vunnet penger i CS Hvis du faktisk mente disse tre spørsmålene seriøst, så sier jo det sitt. Jeg har altså problemer med å gjøre meg forstått overfor deg. For at du skal forstå argumentene mine, må jeg jo senke meg til ditt nivå ... Men men, jeg skal ikke plage dere mer. Unnskyld at jeg prøvde å vri tråden mot dem som liker CS, men ikke lever for det. Så sant som det er sagt! CS er gøy, men overhode ikke en livsstil. Det finns faktisk et liv utenfor gutterommet også. (Det er helt sant sosohal) De fleste gutter har forbilder med penger, lukseriøse biler og ikke minst damer. Jeg kan ikke si at jeg har sett CS spillere med noen av disse godene. Man tjener ikke så mye penger på CS, mange pro-spillere har ikke lappen en gang og til slutt: Jeg tviler på at det er mange flotte damer som tenner på svette gutter som er oppslukt av dataskjermen 24 timer i døgnet!
danilovic Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 CS er gøy, men overhode ikke en livsstil. Det finns faktisk et liv utenfor gutterommet også. (Det er helt sant sosohal) Og hva mente du med det? Forresten, skolelys osv. Dere ser sikkert på meg som bla bla bla, sitter hjemme og gamer 24/7. Jeg gikk faktisk ut av GK med et rimelig greit karaktersnitt, samt 10. klasse med noe som skulle være høyt over snittet. Kan vi nå prøve å komme oss on-topic?
munky Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 og forgude en kar som sitter svett foran en pc hele tiden er vel litt søkt... Å forgude en svett dude som springer rundt på ei stor grønn mark med ei lærkule er vell ikke stort bedre?
j0rn Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg tviler på at det er mange flotte damer som tenner på svette gutter som er oppslukt av dataskjermen 24 timer i døgnet! Knoxville i NoA er jo rimelig kjekk da
tolla Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det er vel ikke så jævla mye bedre å sitte inne hele dagen med skolebøkene enn ved dataskjermen. joda...kanskje du klarer å karre til deg none usle karakterpoeng ekstra..men hva så Om jeg har 4 eller 4.5 i gj.snitt går vel for akkurat det samme. om jeg bruker noe av all den tiden jeg har til overs på cs (og "beundre" f.eks. HeatoN) blir jeg vel ikke automatisk dum??? PS. Hvor mye har dere egentlig fått bruk for av alt det dere har lært på skolen???
-Teddy- Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) Litt off topic men; nynorsk trenger vi ikke til en dritt. (egentlig VELDIG off-topic... ) Men vi trenger jo det vi lærer på skolen, selv om noe er litt unødvendig... Endret 7. august 2004 av -Teddy-
Apoc_ Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det er vel ikke så jævla mye bedre å sitte inne hele dagen med skolebøkene enn ved dataskjermen. joda...kanskje du klarer å karre til deg none usle karakterpoeng ekstra..men hva såOm jeg har 4 eller 4.5 i gj.snitt går vel for akkurat det samme. om jeg bruker noe av all den tiden jeg har til overs på cs (og "beundre" f.eks. HeatoN) blir jeg vel ikke automatisk dum??? PS. Hvor mye har dere egentlig fått bruk for av alt det dere har lært på skolen??? Jeg går heller ut og treffer folk i stedet for og ni lese på leksene. Jeg bruker i hvertfall ikke tiden jeg har til overs på å se cs-filmer. Da ser jeg heller en vanlig film med skuespillere som er beundringsverdig dyktige. Punktum! Nå er jeg lei denne tråden som havnet helt på kjøret.
danilovic Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hva var lineupen til laget som nylig vant CPL?
værdama Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 den kom i 1.2 spm når begynnte bena og røre på seg i cs ??
-Teddy- Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Altså nå vet ikke jeg noe mo betaer og sånt, men bena har vel alltid rørt på seg når man gåt / løper i CS.... Ialle fall fra 1.0 og oppover.... Hvis jeg nå har gulla litt og svart riktig (...) så spør jeg: Hvordan kan man knuse rutene på cs_rats2_final uten å måtte skyte masser av skudd? (Den ene knuselige ruta i det høye CT spawn som ikke er helt gjennomsiktig)
ikkeno Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hvis jeg nå har gulla litt og svart riktig (...) så spør jeg: Du bommet til de grader!! Spørsmålet er: Hva var lineupen til laget som nylig vant CPL?
mms21 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 IsKall aka Fredrik Persson, GudeN aka Fredrik Fransson, Archie aka Olof Ekdala, Vilden aka Chriostian Lidstrom og Hyper aka Daniel Kuusisto. SK hadde ikke "nubbekjangs" mot EYE i finalen!
mms21 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Fra hvilket land kommer clanen TAG (Team AMD Gamer) og hvem spiller i den clanen? Vil ha fullt navn og nick.
-Teddy- Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) Jeg svarte på "når begynnte bena og røre på seg i cs ??" Men han hadde mulig svart feil han da... Endret 8. august 2004 av -Teddy-
Trafalgar Law Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 bsl ( Jonas Alsaker Vikan ) - duck (Dave Patt) - NIRee (Kasper Samwel) - Shackleton (Paul Shackleton) & ZaG (Reece Bullers) Spørsmål: (Ganske lett, men må bare få fart på tråden igjen) Hvilken versjon ble bunnyjump fjerna?
Sigga Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 I versjon 1.4 hvis jeg ikke tar feil! Hvilket land kommer shaguar fra?
danilovic Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Er vel Canada det. Hvilke seks map er de vanligste i norsk PCW-sammenheng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå