Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kan noen fortelle meg hvordan jeg blir kvitt viruset..har scanna med the cleaner , northon og adaware...men likevel får jeg opp det her : You are infected with a trojan, please clean your PC. k4.

 

så lurer jeg på hva jeg kan gjøre for at jeg ikke skal få de virusene igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, hva med å slutte å motta filer over irc, fra folk som du ikke kjenner. mest sannsynlig, så har den som du har mottat filen ifra, ikke vist at den ble sendt til deg en gang...

 

og la være å trykk på noen av de "ok"-knappene i boksene som spretter opp i internett explorer.. (pop-ups'ene)

 

har du prøvd med norman antivirus?

Endret av roaldhansen
Lenke til kommentar

jeg har ikke motatt noe over irc....heller ikke klikka pa de dere urlene som kommen innimellom....mulig at det kan vere noen av de ok knappene du snakker om...

jeg har ikke testa med norman. hørte om noen som sa at jeg måtte gå inn i registerer å finne en fil som jeg skulle slette...men så var det å finne den da:)

Lenke til kommentar

Hm, veldig rart at The Cleaner ikke fikset biffen - sikker på at du har siste versjon og at du har oppdatert definisjonene?

 

PS! Ad-Aware tar ikke trojaner eller virus, kun tracking-cookies og noe spyware. Hvis du er ute etter å fjerne all spyware bør du i tillegg bruke Spybot som nå også kommer med registry-protection - en veldig kjekk feature.

 

Jeg prøvde forresten å søke litt rundt på nettet etter meldingen du fikk men havnet stort sett bare på diskusjonsforum for gamere.. Vel, det forteller vel en del skulle jeg tro. :)

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...