Gå til innhold

Komplett med VISA betaling


Anbefalte innlegg

,15/07/2004 : 17:35] Stilig!

Men tør vi dette med tanke på ryktene om at det har vært en del tukl med datasystemet dems i det siste? :hmm:

 

Jaja, slepper iaffall det å stå på posten og legga ut flere tusen i kontanter og sånt.

Tja, gå på posten må du uansett

Ikke hvis pakka er liten nok?

Hvis du bestiller en mobiltelefon, bulk saker, små saker generelt, så burde det gå neddi post kassa? Ser at "hjem på kvelden" koster 40kr mer... så hvis du vil ha en postbud kjørende med 21"CRT skjerm og 15kg kabinett rett opp i døra di, så skader det ikke å betale 40kr mer? Hvis han spør om du kan bære, si at du har vondt i ryggen og det var derfor du bestillte "hjem på kvelden" :whistle:

Ble litt irritert når jeg bestilte med "hjem på kvelden". Dette var fordi jeg var på jobb til 6-7 tia på kvelden og sjelden hadde tid til å rekke innom postkontoret.. Så en dag fant jeg en lapp i postkassa som sa at pakken var prøvd utlevert kl 12:30 og siden jeg ikke var hjemme måtte hente den på postkontoret! Ikke akkurat HJEM PÅ KVELDEN...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei.skall du hente en pakke på posthuset,og denne koster mer en 10000 kr, og skall betale med kjøpekort vil du bli avist i terminalen.grunnen til dette er at det ligger en sperre i systemet som gjør at allt over 10000 kr blir avist.

10.000kr grense gjelder ofte noen spesielle kort, hovedsaklig ungdomskort. Du kan prøve å ta ut en gang på 10.000kr og en gang til på 4.000kr. Hvis ikke det går, så må du bare gå ned til banken det kortet er bundet til og ta ut penger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...