Gå til innhold

Har noen en Calibra Turbo til salgs?


Anbefalte innlegg

Sorry at dette ikke har med data å gjøre, men det er det eneste jeg tenker på for tida. :smile:

 

Jeg er super-interessert i å kjøpe en Calibra 2.0 Turbo 4x4. Lakk trenger ikke å være fin, for jeg skal Catano-style og lakke den.

 

http://www.powerzone.no/riegeropel.html

nederste på bildet - Catano

 

Ellers så er jeg på jakt etter web-sider om Calibra. Finner bare noen tyske og italienske, og da jeg ikke kan disse språka, så er ikke disse supre for meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Grattis med ny "billig" bil :smile:

 

Har hatt en slik sjøl og kan si med handen på hjertet at her får du mye bil for penga.

204Hk/4x4/elekt. speil,vindu/skinnseter/kjørecomp/abs brems./6.8sek 0-100 og topphastighet på +/- 240 km/t :smile: for å nevne noe :wink:

 

Den eg hadde kostet meg 235 000,- men så var det for ca. 4år siden he,he..

Lenke til kommentar

Bare legge til at bilen har 6.gir og du kan forvente et bensinforbruk på: vanlig bykjøring 1.1liter per.mil og vanlig landeveiskjøring 0.8liter per.mil noe som går an å leve med :wink:

 

Ps. stor motor + meget bra 4x4 system gjør til at kjøring på vinterstid(snø) er en fryd! he,he.. :wink:

Lenke til kommentar

Gratulerer med ny bil. :smile:

 

Høres ut som du har gjort en god deal Hellstorm. Calibra Turbu pleier å ligge høyere i pris, og de blir selvfølgelig kule med riktig styling.

Eneste som er litt dumt med Calibra er at de er kjent for endel unødvendige små-feil, men nå har jeg aldri eid en Calibra, så hvor utbredt det er, kan jeg ikke uttale meg om. Men uansett, så lenge det er småfeil, så kunne jeg levd med en sånn bil med den 0-100 spec`en.... :grin:

 

Lykke til med stylingen. (Velg felger først, det gir mest per krone)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...