Gå til innhold

Restart av data:(


sveggi

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp for min data restarter seg hver gang jeg skal se film eller prøver å spille et spill på den.. Jeg kan spille eller se film i ca 5 minutt før den restarter:(

Når den restarter kommer det en blåskjerm der d står mye tall å sånn, men jeg kan umulig tyde det, fordi det er bare synlig under et halvt sekund.. dette er veldig dritt syns jeg, og jeg har ikke peiling hva som er galt. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan bero paa mange ting. Som allerede nevnt er h0y tempeatur et forslag. Daarlis psu eller minne er ogsaa en veldig hyppig aarsak. Jeg ville derfor f0rst gaatt inn i biosen og satt ned minnehastigheten noen hakk. Dette hjalp meg med den maskinen jeg har for tiden. Jeg kj0pte pc3200 minne, men den var kun stabil paa pc2700. Jeg orket aldri aa lage noen sak ut av det med butikken, siden jeg uansett ikke ville merke noe forskjell paa det med mitt bruk.

Lenke til kommentar

Står det en plass på dataen hva jeg har eller må jeg skru opp dataen å sjekke direkte på komponentene? hvordan kan jeg forandre tempraturen? går det ikke an å sette opp hastigheten på vifta?

 

Den er kjøpt ferdig fra itbutikken, det er en proff series. er dette et så stort problem at jeg kunne fått pengene tilbake`?

Endret av sveggi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...