Gå til innhold

anbefal en mobil til meg, som kommer ut snart


Anbefalte innlegg

Mange ventet lenge på feks k700 og 6230, men jeg synes ikke helt disse mobilene innfridde...hvilke mobiler er det verdt å vente på nå istedenfor? av de mobilene jeg har hatt tidligere er jeg mest fornøyd med nokia.

 

krav til mobilen:

bluetooth,

godt kamera

nok minne(evnt minnekort)

 

kommer det ut noen mob med specs som feks 7610, men med normal størrelse snart?

Endret av zlinky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trodde den bare hadde 8mb innebygget og at det fulgte med minnekort på 64 jeg? uansett er det en telefon som frister veldig spesifikasjons-messig! eneste negative er vel at den kanskje er litt stor og at tastene er spes. det er iallefall ikke en mobil for venstrehendte :p ligger i overkant prismessig også, men så slipper man å kjøpe eget digicam da.

Lenke til kommentar

denne tråden var vel egentlig mest ment til å hjelpe meg til å bestemme meg for ny mobil, ikke en poll for å se hva alle andre ville ha. derfor er både k og s 700 utelukket...

og så er det jo greit med en begrunnelse av svaret :yes:

Endret av zlinky
Lenke til kommentar
denne tråden var vel egentlig mest ment til å hjelpe meg til å bestemme meg for ny mobil, ikke en poll for å se hva alle andre ville ha. derfor er både k og s 700 utelukket...

og så er det jo greit med en begrunnelse av svaret  :yes:

Bruk denne malen:

 

Hjelp til valg av ny telefon? Les denne først!

 

Det gjør det mye lettere for oss å hjelpe deg.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Da er det isåfall dårlig topic :)

sant nok :blush:

men når jeg ser hva andre venter på skal komme i butikken, så får jeg jo noen anbefalinger samtidig. det er jo litt tydeligere om du leser første posten. men det beste hadde vært om folk skrev ned akkurat HVORFOR de gledet seg til en bestemt mobil?

Lenke til kommentar

Gleder meg nok aller mest til S700 ;)

 

EDIT: ok. Etter å ha lest litt bedre hva trådstarter vi lendrer jeg litt her. Du bør nok kanskje gå for en Siemens S65. Den har plass for minnekort, megapixel kamera, god skjerm osv... :) Den kommer om ikke så lenge, så kanskje ta en titt på denne? Eller så vil jeg anbefale deg K700. God skjerm, godt kamera, masse minne +++ Bra telefon!!

Endret av jalleks
Lenke til kommentar

da er det gjort litt forandringer på topic og div, får se om det hjelper. bra at iallefall jalleks tok seg tid til å lese gjennom tråden og svarte skikkelig da ;)

hvordan kommer s65 til å bli i forhold til den skorpion mobilen til siemens? var ikke så veldig fornøyd med hvordan den fungerte, og hvordan oppsettet på skjermen var (plassering av info og lignende).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...