Gå til innhold

Når pingen er høy..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange har problemer....

 

 

Jeg har minimalt problemer med lag nå etter den siste patchen kom ut....

 

Du logger deg på USA server på følgende måte:

 

Før du trykker på "Advanced gamelist", drar du musepekeren helt til venstre i skjermen. Da spretter en meny ut....

 

Her trykker du på My Information

 

Så er det bare å Vlge hvilken server du skal logge deg på....

 

Håper du får et bedre inntrykk etterhvert. Jeg synes spillet er KNALL!

Lenke til kommentar

La inn renegade på nytt i dag, og da var pingen høy. Kom aldri under 150 :sad: Dessuten ble jeg bare connecta til europe server, og den er jo helt rævva. Bare servere med max 4 og under (nesten), alle er fulle, dårlig teamplay, dårlig ping. USA er så sinnsykt mye bedre der. Skal få det til i morgen, for renegade ruler jo no sinnsykt på en server med 16+ "smarte" folk, og god ping!

 

panzy

Lenke til kommentar

WOL er "Westwood Online" Og dere som BARE må klage bruk hue litt sjøl også da se på det Kenny skræiv så kan dere bytte til USA serveren den Europeiske suger og det er 90% tyskere der bare dritten med massa LAG på alle serverene og IKKE noe samarbeid!!

Og dere MÅ registrere dere på Westwood for å spille der er bare å registrer få nic name og passord ER DET så VANSKELIG Å FORSTÅ?

Når du innstalerer Renegade så får du spørsmål om du vil REGISTREER deg på Westwood Online da MÅ du si YES og da ordner du med NIC NAME og passord til Westwood Online".

BTW jeg har svart på "stolen din" Kenny i siggen ha ha!! :grin:

PanzerFaust (vanskelig navn he he" Men jeg er enig med deg det RULER med en 20 server med "smarte spillere" på begge sider og alle har TeamWork og ikke flyr 1 for 1 for å ta basen til fienden det går IKKE hvis motparten er like rå som ditt team og der er så ***** mye kulere når du kan få ned fiendens base når alle samarbeider! :grin:

Og et problem til er at de Europeiske serverene går på ADSl eller DSL og ikke som i USA der mange bruker kabel eller fast 3 megabit linjer derfor kan de ha 20 servere og ikke vi i Europa derfor gidder jeg ikke å koble opp sereveren min med 4 player med fuckings LAG!!

_________________

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

http://9974.rapidforum.com/

 

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-25 06:51 ]

Lenke til kommentar

Ja jeg har også begynt å spille på WOLF sereverene det er det beste teamwork jeg har sett til dags dato! :grin: og nesten ikke "lag i det heletatt! :grin:

Også har de et ganske kult forum der!

 

Hvis dere er intresert så er URL til WOLF her:

 

http://cncrenegades.servebeer.com/

_________________

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

http://9974.rapidforum.com/

 

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-01 20:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...