Gå til innhold

Beste spillemus og musematte (til under 1000kr)


Anbefalte innlegg

Heisann, selv er jeg fremdeles i den perioden at jeg ikke kan skrive ordet "mus" uten å fnise, men rent bortsett fra det, har jeg et spørsmål... Hva er den beste spillemusen *fnis* som er på markedet i dag? Musematte *fnis igjen* hadde jo også vært greit å ha :)

 

noen få kriterier:

-Den kan IKKE være trinnløs, slik som Intellimouse 4 (den er noe skvip å spille med!)

-Den bør være optisk.

-Jeg bryr meg ikke om den den er trådløs eller ikke.

-Musematten *fnis* bør ikke være full av masse små spor (blir ganske irriterende i legden)

 

Takker for alle svar :) egne erfaringer settes også høy pris på :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg går for dette oppsettet her da:  :hmm:

Logitech MX510 og Steelpad S4 eller Icemat Black 2nd edition

Holder en knapp på den sistnevnte, ettersom den var mer stilren... er ganske bestemt på at det er den musa *fnis* jeg har lyst på, den var dritkul :thumbup:

 

edit: fiksa link

:thumbup: eneste er at jeg ikke ville kjøpt er icemat 2nd edition, siden den er så stor :) men ellers geniale valg.

 

Hawk

Endret av AgentHawk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Litt trist at func slites ut så fort, tatt prisen i betraktning og slitasje-problemer ville jeg nok gått for en icemat... men det er jo veldig individuelt hva du føler at du fungerer med da så....

Ehhh.... javel? Og icemat får liksom ikke riper? neeiidaaa... :p

 

Beste løsningen: fUnc og Intelli 4, samme hva du sier. Eneste negative er scrollen men det gjøkke no' når jeg spiller...

Lenke til kommentar

Må si meg helt enig, dette det beste oppsett < 600 kroner kan veksles inn i.

Angående Icemat, den støyer og gir slitasjeskader, steelpad kan jeg ikke tenke meg at er mye bedre. Filtmatter slites fortere, men du verden så mye mer behagelige de er!

 

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...