Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

UPC doblet hastigheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

UPC gir nå ca 2,5 MB her hos meg ned. De satte den opp i går natt. NGT kan drite og dra nå... 200 kr billigere i måndenen enn NGT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

vel det med at jeg fikk 2,5 mbit var litt flaks. Nå holder dne rundt 2,4. Men det er fortsat weee :p Har bare CHello plus... mer enn det vet jeg ikke

Endret av Zic0
Skrevet

Jeg har snakket med UPC, og de oppgraderer alle HUB'ene/sentralene sine rundt omkring nå.

Jeg bor på Hovseter i Oslo og blir oppgradert i løpet av førstkommende tirsdag 13.07.

Det er bare å ringe 02123 og snakke med internett-support, så kan de sjekke når din sentral blir oppgradert.

Johannes

Skrevet

Han på support sa at opphastigheten ikke blir oppgradert.

Tidligere Classic får hastighet som Plus har nå. Og Plus får dobbelt hastighet ned og samme opphastighet som før.

Johannes

Skrevet

Ikke gled dere for tidlig da.

Canal Digital har gjort dette.. og etter det har veldig mange av kundene fått problemer både med ping og stabilitet på linjene.

Skrevet (endret)

tror jeg kommer til å oppgradere til plus nå, får teste linja mi snart...

edit: min er ikke oppgradert enda, oslo, furuset.

Endret av boy2star
Skrevet
Hmm, må jeg ta en restart på modemet mitt for å få phetere hastighet?

Sannsynligvis ikke, men det kan være du må fornye IP manuelt. Det måtte ihvertfall jeg på routeren min.

Og en liten heads-up: De har glemt å stenge port 135 og 445 (Netbios) inn i forbindelse med oppgraderingen (ihvertfall hos meg). Kan være lurt å sjekke at du er skikkelig sikret.

Skrevet
Chello Classic (bor i Oslo øst):

itavisen.no: 1096 kbit/s

speedtest.nl: 1060 / 230

:)

hvor i oslo øst.

Furuset her, ikke oppgradert enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...