Gå til innhold

Erfaringer med siba.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg hartar ingen so mykje at eg vil anbefale dei å handle på siba. Eg bestilte en xbox+ litt stasj frå dei greit nok det heilt til eg fann ut at eg hadde tasta et siffer feil på post nommeret.

Der var ingen mulighet å endre det online so eg måtte ringe opp kundesørvisen deira. Som sugde. Eg sat å venta sikkert i en halv time å venta før eg fekk svar frå levande personar. Når eg so fekk snakka med nokon so var det grett, han skulle fikse post nommeret. venta 14 daga ringte oppgjen.

 

Endring av postnommeret? nei det har vi ikke sett...... fekk en ny fyr til å sjå på saka. og historien gjentar seg.... tredje gongen eg ringde kom eg til lageret deira dar ei dame lovte meg et et valgfritt spel en sånn minnesak og en trykkert (en sånn standard gamepad sak.) og det skulle komme i posten "innen kun kort tid" kun fordi eg hadde venta so lenge. 14 dage seinare fekk eg to oppkrav med sikkert to xboxa men kun en med dei tinga eg skulle få på kjøpet. eg fekk tydlig vis feil xbox. Da eg ikkje fekk nåke anna en det eg egentlig hadde bestilt. Nåke som hadde vore grett hadde det komt til normal tid og til avtalt pris...

 

STYR UNDA SIBA!! Eg kjeme vertfall aldrig til å bestille nåke frå dei meir.

Ha en ellers god dag.

Mvh Edmund

 

Beklager for eventuelle skrivefeil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...