selbekk Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Hei jeg har spillet NFS Underground, men etter jeg har innstallert det, og jeg skal spille det, kommer splashscreenen opp, og skjermen blir svart (som om den skal starte spillet). Sekunder etter kommer jeg tilbake til windows, uten noen som helst feilmelding. Jeg har prøvd å innstallere en ny patch og nocd crack, alt uten resultat. Hva skal jeg gjøre????
tor_erik Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Sett regionale innstillinger til Engelsk (Australia). Dette er tatt opp forferdelig mange ganger, hvorfor ikke søke? BTW, den siste patchen gjorde at jeg kunne spille med regionale innstillinger på Norsk...
ttt Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 tor_erik: ver litt snill, dette er hans første post men som du sier så skulle den nyaste patchen ha fiksa dette problemet. og velkomen til gamer forumet selbekk
selbekk Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Skrevet 11. juli 2004 hey hey takker og bukker, men jeg har den siste patchen (så vidt jeg vet). Skal prøve med de regionale innstillingene dere foreslo :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå