Vakta Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Heisann Skal bygge en pc , denne skal ha cd og dvd brenner. Hva er best en av hver eller en kombo? Hvilken kan anbefales . Vakta
Konge Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 En DVD-RW brenner også cd-r plater så etter min mening helt unødvendig å ha to enheter . NEC 2510A kan muligens være en kandidat .
z00l Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Spørs om du skal brenne MYE. Fort å slite ut en brenner. Koster så lite for en CD-Brenner uansett. Personlig ville jeg hatt en av hver. -z00l-
arehsan Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 En CD-brenner brenner vel cder raskere enn en DVD-brenner, eller? Dessuten går det kjappere å kopiere CDer med to enheter
OC-Freak Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Jeg ville kjøpt en combo DVD-leser/CD-Brenner + DVD-Brenner. Copy on the fly er fint Kjøper du enj Lite-On eller sony combo enhet kan du oppgradere til en uofisiell firmware som leser DVD-R og DVD+R på 16x som er fint når man skal kopiere on the fly på 8x eller 12x fra plater lånt av en kamerat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå