homer1990 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 heisann, jeg har et problem med å spille counter strike over internett. jeg har innstalert steam med sånn 1.6 ting og laga en acount og det funka fint. men hva skal jeg nå gjøre lurer jeg på. jeg kan ikke bare gå inn på cs som normalt og prøve å logge meg på servere for da kommer det opp en sånn melding. og vis jeg åpner steam og går inn på games og cs så sier de jeg skal lage enda en acount. det ser sånn ut. hva må jeg gjøre for å kunne spille det over nettet??
Plomma2 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 (endret) Det første bildet du la ut var av 1.5 Det må du ikke spille. Det andre, du bare trykker på games også på counter-strike i listen over games. Edit: Hvorfor i huleste h***** hører du på Kjartan? *grøsse* Endret 9. juli 2004 av Plomma2
homer1990 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Skrevet 9. juli 2004 jeg vet ikke hvorfor kjartan var der. og når jeg trykker på counter strike på den lista komm denne meldinga opp. og jeg har laget en acount før
Plomma2 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Du har laga en steam account.. Du har jo HL, så bare trykk på "I own this product"
Potetfar Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 1. Det må du ikke spille. 2. Edit: Hvorfor i huleste h***** hører du på Kjartan? *grøsse* 1. Jo, for Steam er dårlig. Spill 1.5! 2. Han hører på Kjartan fordi han er bra!
Bluebeans Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 1. Det må du ikke spille. 2. Edit: Hvorfor i huleste h***** hører du på Kjartan? *grøsse* 1. Jo, for Steam er dårlig. Spill 1.5! 2. Han hører på Kjartan fordi han er bra! Nei og nei
tivers1 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 1. Det må du ikke spille. 2. Edit: Hvorfor i huleste h***** hører du på Kjartan? *grøsse* 1. Jo, for Steam er dårlig. Spill 1.5! 2. Han hører på Kjartan fordi han er bra! Nei og nei I second that
homer1990 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Skrevet 9. juli 2004 skal jeg klikke på counter strike og i own this product og skrive counter strike cd keyen eller hl cd keyen????
Plomma2 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 skal jeg klikke på counter strike og i own this product og skrive counter strike cd keyen eller hl cd keyen???? CS og HL keyen er den samme
Newt32 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Tåpelig tråd... Hvis noen vil spille 1.5 (og høre på Kjartan), synes jeg dere bør holde meningene for dere selv. Dette er snakk om smak og behag. Man vet selv hva man liker. Og det er ingen som bestemmer hva du skal like. Derfor trenger man ikke bry seg om folk som sier tøv og unødvendige ting. Sånn som f.eks Sarion, niXon^^ og Plomma2...
proeSS Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Lykke til om du skal spille seriøst med å spille 1.5 (til personen som sa at 1.5 var supert) dessuten har ikke 1.5 noen viktige fixes som hitboxene, Double flash (ene flashen gjør så du blir unflasha) osv.. Nei fortsett med 1.6! Dessuten er steam et godt konsept men når så mange som faktisk spiller noe som er basert på HLenginen så kan det gå litt skjeis iblant.. Men det er bare å ha litt tolmodighet!
homer1990 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Skrevet 9. juli 2004 ok jeg driter i hva folk syns om hva jeg hørte på og sånn. men når jeg taster inn cd keyen kommer dette opp men jeg skal kunne spille det fremdeles. har det skjedd med noen av dere??? og så kommer denne meldinga opp. men når jeg er ferdig kommer ikke cs opp i my games??? hva er galt??
owen10 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 don't know!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
proeSS Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Etter det jeg så, så tok du bare Half-Life. dobbelt-klikk på CS ikonet i steam og last det ned, så skal alt gå fint!
Newt32 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jag har aldri hatt noen problemer med Steam.... Jeg har kansje vært en av de heldige?
Bluebeans Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Tåpelig tråd... Hvis noen vil spille 1.5 (og høre på Kjartan), synes jeg dere bør holde meningene for dere selv. Dette er snakk om smak og behag. Man vet selv hva man liker. Og det er ingen som bestemmer hva du skal like. Derfor trenger man ikke bry seg om folk som sier tøv og unødvendige ting. Sånn som f.eks Sarion, niXon^^ og Plomma2... Jeg bare avkrefta noen forskrudde teorier. Og plomma forklarte at HL og CS key er det samme.
Plomma2 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 (endret) Du kan vel engelsk? Det står at de er for opptatt til å kunne gjøre det nå, så bare vent! Endret 9. juli 2004 av Plomma2
homer1990 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Skrevet 9. juli 2004 ja men det står at jeg kan spille half life platinum pack i mellomtida eller????
Newt32 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jeg bare avkrefta noen forskrudde teorier. Og plomma forklarte at HL og CS key er det samme. Det var ikke det jeg snakket om. Jeg snakket om dette: Nei og nei ... dette: I second that og dette: Det første bildet du la ut var av 1.5Det må du ikke spille. Hvorfor i huleste h***** hører du på Kjartan? *grøsse* Man finner resten av disse innleggene lenger oppe på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå