Mala Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 (endret) Er det kjørt i gang noen norske JO klaner rundt om ellr?? ER en ivrig spiller av JO(når eg ikkje er på jobb ermm.gif ) Hadde vert litt morro å prøvd seg innen en klan og sånn. Noen som har peil eller? Spillet er jo såpass nytt at folk har vel nesten ikkje å gjort så mye anna en å tilpasse seg spillet og slikt wink.gif velvel skriv her om noen har planerb om å starte en klan++ Endret 7. juli 2004 av Mala
Jonas Jungeldyr Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 K4F Skal nok snart starte med JO tror jeg. www.k4f-sqaud.com
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Men er det ingen klaner som er startet, hvor du faktisk kan bli med da???
Sølvpilen_V1A Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Joda http://www.v1a.org vi er i gang vi, du finner serveren i linken under internasjonale. som regel ligger den på topp... velkommen inn der du... Sølvpilen_V1A
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Jo, jeg har spilt der mange ganger, men jeg lurte bare på om det går an å joine???
[dsr`vargas] Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 DSR er snart i gang med JO også. I tillegg til Amercas Army, Black Hawk Down og Battlefield Vietnam. (Egne divisjoner) Skriv en post på forumet hvis du er på jakt. Så tar de nok kontakt.
K4F-Gausdal Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 K4F Skal nok snart starte med JO tror jeg.www.k4f-sqaud.com Nope.. vi blir ikke det foreløbig. Styre har bestemt at vi forblir en BHD/BHDTS clan, Dette var også 98% av spillerene å enig i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå