mandela Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 fra nokia: Du kan konfigurere telefonen for sending av e-postmeldinger ved å først trykke Meny og deretter velge Meldinger, Meldingsinnstillinger, Tekstmeldinger og Sendingsprofil. For meldingstypen E-post velger du E-postserver for å lagre nummeret til e-postserveren. Hvis du vil skrive en e-postmelding, trykker du først Meny og velger deretter Meldinger, Tekstmeldinger og Opprett e-post. Når du vil sende e-postmeldingen du har skrevet, trykker du Valg og velger Send e-post. Hvis du ikke har lagret innstillingene for sending av e-post, spør telefonen etter nummeret til e-postserveren. på min telefon står det at jeg trenger et nummer til e-postserver nummeret til meldingssentralen er heller ikke definert i den profilen jeg har lyst til å bruke til e-post. hvordan får jeg det til å fungere?
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 du må kontakte operatøren din å få mobilpost eller noe sånnt.. for du må bruke en server til å sende og motta posten..
AKIRAx77 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Dette tror jeg er opperatør avhengig. Jeg tror ikke Telenor eller netcom har noe slikt i vårt nettverk. Du må sende epost via POP3 klient og over GPRS nette. Jeg tror ikke 6610 har en POP3 klient. Det finnes kanskje en i java du kan laste ned. AKIRA
mandela Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Skrevet 7. juli 2004 finnes det noen slike javaprogrammer som er gratis? har lastet ned mailviewer, men det er trial versjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå