Windoge Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 (endret) Yes. -----Original Message----- From: Thomas E. [mailto:[email protected]] Sent: Sunday, July 04, 2004 5:10 AM To: Erik Johnson Subject: Will Counter-Strike Condition Zero ever be portet to source? Hi Erik. I guess you won`t answer this one, but I hope you do. Will CZ ever be portet into source? Thanks in advance. From Thomas. Var så mange spørsmål rundt dette på halflife2.net, så jeg sendte Valve en e-mail for å sjekke dette opp. I en anen e-mail jeg og sendte fikk jeg også bekreftet at de kommer til å adde boter med i CS Source. Endret 5. juli 2004 av ^Th0mas^
razh0r Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Stilig, men jeg ser ikke helt poenget, hvis de adder bot'er i CS:S.
Windoge Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Stilig, men jeg ser ikke helt poenget, hvis de adder bot'er i CS:S. Hvis det ikke er noe problem for Valve å gjøre det så er det kanskje en grei måte å få opp salget på Condition Zero. Og ja, de kommer til å adde boter i vanelig CS: Source, har selv fått svar hos både Cliffe og Erik på det. Skikkelig kult at Valve tar seg tid til å svare på mail
christaaah Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 blir feil å kalle det melking når det er kvalitetsprodukt som kommer ut da -ikkje medregnet med cz
Left Blank Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 håper virkelig ikke de deler cs:s og cz:s, håper cs source er det eneste cs source ute. hvis de deler source spillene og er det maks melking av penga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå