Gå til innhold

Operation Flashpoint - CWC -- Trenger 8 filer...


Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Nå er det kun noen måneder til OPF2 kommer, og jeg tenkte jeg skulle bli litt nostalgisk og spille gjennom OPF igjen. Men desverre så har tiden tæret på cd'en min slik att jeg får CRC feil på enkelte filer, noe som umuliggjør en installasjon.

 

Jeg klarer heller ikke å kopiere disse filer til lokal stasjon for å kjøre installasjonen derfra, noe som ville løst problemet (cd'en er lesbar, så cd sjekken ved oppstart bør gå bra...)

 

Jeg lurte på om noen av dere andre som spiller OPF kunne sende meg de filene jeg mangler...det utgjør ca. 30MB...eventuelt dcc over de...

 

Jeg trenger følgende filer:

 

Flashpoint/Missions/02Infantry.Abel.pbo (7.69 MB)

Flashpoint/Worlds (hele katalogen/4 filer - 13.7 MB)

./Maps (hele katalogen/3 filer 9.83 MB)

 

Hadde satt veldig stor pris på dette. PM meg for detaljer om hvordan overføringen kan gjøres. Tviler du på att jeg har original kan du bare spørre om hva som står i manual / hvilke filer som ligger hvor på cd'en etc... :))

Endret av storeelg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det kun noen måneder til OPF2 kommer

Dessverre er det nok ikke bare noen måneder... :(

OFP 2 kommer vel tidligst neste vår (kan nok bli både sommer og høst også :hmm: )

 

Nå vet jeg ikke om du har fått filene du spurte etter... men hvis du har spillet originalt hvorfor ikke kontakte Codemasters support og forklare saken? Burde være greit å få ny CD fra de? (eller at de løser det på en annen måte)

 

Har du kun CWC? Isåfall går du glipp av mye! Kjøp GOTY edition av OFP, så får du CWC, Red Hammer og Resistance i en pakke. På play.com koster den vel £7.99 ferdig levert i postkassa... mao. ca. 100 kroner! Mer spilleglede får du ikke for pengene, dermed basta! :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel vel, men de som venter på noe godt :p

 

Jeg har ikke fått tak i de filene, og jeg orker ikke gå runden med Codemasters. Hadde sikkert fått ny cd som du sier, men jeg bestemte meg i går for å kjøpe nettopp OPF GOTY i dag.

 

Mener jeg har sett GOTY i en eller annen butikk i Oslo for en stund siden, så jeg skal samfare butikkene etter jobben.

 

Og, ettersom jeg kun har hatt OPF CWC så har jeg som du sier gått glipp av mye. Dette skal rettes på. Har også kun spilt igjennom CWC en gang...så jeg har mye morro i vente. Husker fortsatt feelingen jeg hadde når jeg var ferdig med ett langt mission i OPF - ingen andre spill har gitt meg den feelingen. Har heller ikke spilt andre spill som krever svettehåndkle og full konsentrasjon i flere timer under ett mission :p

 

Vil installasjon av Resistance og Red Hammer + nyeste patcher bedre grafikken noe særlig i CWC foresten, eller er det kun bedret i Resistance og Red Hammer?

Lenke til kommentar

Lytt til RogueFreak ja, du har gått glipp av noe stort...

 

Det er vesentlige store forbedringer både på grafikk (høyere textures) og terenget. Du har ikke lenger de flate markene og oppover bakkene, de er erstattet med realistiske "bumper" som er meget godt egnet til å dukke ned i under heftig ild.

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...