j0rn Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Endelig i morra starter ESWC 2004 og vi får se om våre kjære 3 nordmenn i NoA (Naikon, elemeNt og knoxville) kan tukte de suverene SK. Desverre så må man jo ha Condition Zero og ikke CS 1.6 for å specce kampene.. Orker ikke kjøpe møkkaspillet CZ for 300 bare for å se ESWC kampene i år, så jeg har lastet det ned (ja, vet det er fy fy å snakke om det her ) Men det jeg bare lurte på er om man må ha ekte key for å specce kampene? og om man må patche spillet til 1.2 for å specce kampene (går jo ikke å laste ned patcher når man har piratkopiert det). Eller MÅ man kjøpe CZ for å se disse kampene?
j0rn Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Skrevet 5. juli 2004 hmm... ESWC og WCG er jo så likt navn, sikkert bare jeg som surrer
Killerzevs Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hva er IP til serverne da? Trenger man CZ eller bare 1,6 eller?
Plomma2 Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hva er IP til serverne da?Trenger man CZ eller bare 1,6 eller? Du vet at ESWC og WCG er turneringer og ikke servere?
Killerzevs Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hva er IP til serverne da?Trenger man CZ eller bare 1,6 eller? Du vet at ESWC og WCG er turneringer og ikke servere? Men for å se på kampene deres mente jeg da. Om de går på HLTV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå