Gå til innhold

Prosjekt: Verdensrommet / romskip


Anbefalte innlegg

Ok, liten update:

 

Har nå forlenget ledningene på usb-bracketen, lampett-ledninger kan brukes til det meste :cool:

 

Dette tok LANG tid, 4 ledninger pr. port, dessuten så er ledningene så tynne at det skal ingenting til før de blir ødelagt... anyway, et bilde:

 

casemod_001_Medium_001.sized.jpg

 

Den er ikke pen nei, men så kommer jeg ikke til å se den heller, da ledningene blir skjult på baksiden... alle portene funker forresten, har testet de :)

 

Her er forøvrig bilder av innsiden på dørene:

 

casemod_003_Medium_001.jpg

 

casemod_005_Medium_001.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi, så kult dette blir! :w00t:

 

Tips: Dersom du vil unngå den "trekanten", kan du jo bare forlenge buen i topp til du møter bakkanten av kabinettet. Du vil jo fortsatt få en "rett vegg" der, men det vil være som om planeten(?) forsvinner "ut av bildet".

 

Stå på, detta er bra, og blir sikkert bare enda bedre!

Lenke til kommentar
Oi, så kult dette blir! :w00t:

 

Tips: Dersom du vil unngå den "trekanten", kan du jo bare forlenge buen i topp til du møter bakkanten av kabinettet. Du vil jo fortsatt få en "rett vegg" der, men det vil være som om planeten(?) forsvinner "ut av bildet".

 

Stå på, detta er bra, og blir sikkert bare enda bedre!

Hmm, jeg forstod ikke helt hva du mener med "forlenge buen i topp til du møter bakkanten av kabinettet" ?

 

Takk for det, jeg håper også at det blir bra :)

 

Jeg skulle ha fått lakket dekslene på lørdag, men det vart ikke noe av siden han som skulle lakke de var så opptatt (og nå har han reist)...

Skal få de lakket når jeg reiser til Oslo i steden for :)

 

Var på clas ohlson - kjøpte 2mm i steden for 3mm, mer enn tykt nok...

Den jeg kjøpe var bare en liten bit da, 20*30 cm !

Har de ikke større? Det holder til runding-vinduet, men det største må ha større glass, noen som vet om noen plass de selger større?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...