Gå til innhold

PCIe skjermkort. Når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å skaffe mg ny pc snart (sokkel LGA775), men så er dt slik at de HK jeg så på, har bare PCI-Ex16 ikke AGP. Når kommer f.eks X800PRO med PCI-Ex16 (hvis de ikke finnes allerede i butikkene :hmm: ), og hvor mye vil de koste? Vil det være samme pris som på skjermkort med AGP?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men tenk, om du skal legge 4000,- i et skjermkort ( X800 pro ) så kan du kanskje jobbe en 7 timer ekstra en dag og så kjøpe X800XT til 4500 :) Siden du uansett skal bruke så mye på skjermkort tenkte jeg.

Skrevet (endret)

ligger x800Pro på 3.500 kr, da må jg jobbe dobbelt så mye for å skaffe mg x800xt, hvis det er slik, det blir for mye ekstra arbeid :D

Er det faktisk så stor forskjell mellom Pro og XT? Tanken på hva man for mest for pengene.

Endret av Unstable
  • 4 uker senere...
Skrevet

er dt noe som har info. når f.eks. X800PRO som PCI-EX vil komme til Norge, må man vente lenge til det, eller kan man kjøpe den allerede nå?

Skrevet

noen som vet? :hmm: fordi jeg har planer om å bygge meg en Socket LGA775, men så ser jeg bare at hovedkortene har PCIe istedenfor AGP :(

Skrevet
noen som vet? :hmm: fordi jeg har planer om å bygge meg en Socket LGA775, men så ser jeg bare at hovedkortene har PCIe istedenfor AGP :(

Har samme plan som deg, men jeg klarte ikke vente .. så jeg kjøpte et AGP X800 pro i mellomtiden. Skal selge det når det blir ok priser på PCI-express versjoner av tilsvarende kort.

Skrevet

Samme prob. her: Skal ha meg A64 system, men kjøper ikke før det blir PCIe, får håpe det kommer nå i Aug eller sept begynner å bli lei av å vente *sukk*

Skrevet

heh, jeg orker ikke å vente, skal ha meg et AMD64 system(3000+) med X800Pro, orker ikke å vente til PCI-EX siden det jeg kjøper uansett kommer til å knuse mitt forige system og at det kommer til å holde hvertfall 2 år fremover(regner ikke med å spille alle spill på max gfx i årene fremover men jeg regner at det blir bedre enn Geforce 2 Ti som jeg har nå ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...