Kneipp Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Nero 63117 skal ha fått booktype støtte for noen dvd brennere, jeg ser at jeg har fått en booktype valgmulighet i "choose recorder" vinduet. Har NEC-2510A Jeg prøvde å brenne en dvd+rw, men platen fikk ikke dvd-rom booktypen ifølge dvd decrypter.. men bare dvd+rw. Gjelder dette kanskje bare dvd+r plater? Har dessverre ikke noen +r plater igjen så jeg får ikke teste det. Et lite spørsmål til, Gjelder booktype/bitsetting kun for dvd+r/rw eller kan det også brukes med minus(dvd-r/rw) standarden?
OC-Freak Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 NEC ND-2510A støtter offisielt ikke bitsetting! Ryktene sier at det nye valget i Nero er en omvei for å brenne DVD+R Dual Layer med bitsetting som DVD-ROM! (gjelder visst bare DVD+R DL!!). Bitsetting er en del av DVD+R konseptet. Enkelte brennere jukser og får DVD-R plater til å virke med bitsetting også - men dette på en måte som er helt mot spesifikasjonene. Det er også slik at kompatibiliteten for DVD-R med bitsetting er akkurat den samme som for DVD-R så det er ingen vits i det for DVD-R.
Kneipp Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Takker for infoen. Håper at NEC snart lanserer firmware med mulighet for bitsetting. Vet at det finnes uoffisielle beta firmware til 25x0A serien som tillater bitsetting, men velger å vente litt, til det kommer ut av beta fasen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå