Gå til innhold

Musen min er ødelagt..Det er vennen min sin skyld


Anbefalte innlegg

Kompisen min sølte Solo oppå min elskede Logitech Mouseman Dual Optical. Nå funker I K K E venstreknappen, og høyreknappen fungerer såvidt. Ellers er alt i orden. Jeg vet hva som er galt, det er nemlig trykk-knappen under venstre musetast som er gåen. Hva skal jeg gjøre med dette? Fortjener han juling? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte ny mus jeg, en Logitech MX510 Performance (Nei, jeg spiller IKKE CS). Han skal få betale, om ikke hele regningen, men hvertfall halvparten. Nå kjører jeg fortsatt med Dual Optical, men har byttet om på knappefunksjonen. Har nå bare en en-knappers mus. Det tar dog 2 uker før den nye musen min kommer, for de har den ikke på lager.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke brydd meg no særlig om det når det er no så lite som en mus.

 

Jeg ville bare kjøpt meg en ny, og jeg hadde ikke brydd meg om å sende regninga til han. Er ikke så mye å snakke om. Om han hadde tilbydd seg å kjøpe ny på stedet så hadde jeg vel også knskje sagt at det ikke gjorde no.

 

Hadde det vert noe dyrere så hadde det vert en annen sak, eller om han hadde gjort det med vilje.

Lenke til kommentar

Shit happends... Hadde det vært noe dyrere enn en mus så kanskje jeg hadde vurdert det. Ta regningen selv.

 

Vært borti noe lignende selv. Måtte importere Denis Leary's No cure for cancer på vhs en gang. kostet meg 250 spenn, jeg så den en gang. Så lånt en kammerat filmen og han så på den, båndet ble spist av maskinen hans. Som sagt shit happends.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...