Gå til innhold

kulest i the simpsons


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

drit bra

 

Homer: Marge, don't discourage the boy! Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals! Except the weasel.

 

 

Kent Brockman: We win again. But the real winners here are Marge's Hors D'Oeuvres.

Homer: How do you come up with such witty remarks?

[focuses in on ear plug/mic]

Guy in the van: I guess you could say its my racket.

Kent Brockman: I guess you could say I'm Iraqi.

Homer: Get off my property!

 

L0L

Lenke til kommentar
-Homer og han derre gutten som har de dårligbetalte jobbene.. han har fregner og orangt hår.

Ikke for å glemme -Fat Tony

Ah, Fat Tony m/venner er viktig ;)

 

(Johnny Tightlips har akkurat blitt skutt)

Fat Tony: Johnny, are you OK?

Johnny: I ain't sayin' nothin'

Absolutt. Det var det akkurat det jeg hadde tenkt til å skrive mens jeg leste denne tråden :)

 

1. Johnny Tightlips

2. Homer

3. Willie vaktmesteren

Lenke til kommentar

Ralph er jo bare fantastisk da. IMO ihvertfall.

 

Ralph: Hi, Super Nintendo Chalmers!

 

Den der er bare klassisk...

 

Ralph: Mrs. Krabappel and Principal Skinner were in the closet making babies, and I saw one of the babies and then the baby looked at me.

 

L0L. Ah digg.

 

Ralph: Uh... so... do you like... stuff?

 

Det er fra den episoden hvor han var sammen med Lisa (12. sesong tror jeg). Han tegnet et kort til Lisa, hvor det var bilde av et tog som sa: "Choo-Choo, I Choose You!". Hehe.

 

Og disse med Burnsie. Må bare poste dette;

 

Burns: Look at that pig. Stuffing his face with donuts on my time! That's right, keep eating...Little do you know you're drawing ever closer to the poison donut! [cackles evilly, then stops abruptly] There is a poison one, isn't there Smithers?

Smithers: Err...no, sir. I discussed this with our lawyers and they consider it murder.

 

Jo! Må ikke glemme denne. Hva med den X-Files episoden hvor Mr.Burns vandrer rundt i skauen høy på noe morfin og noe andre greier.

 

"In a dark study, Leonard Nimoy sits at a desk that has a skull, a book and three lit candles on it. Behind him is a bookshelf. A spotlightfades in on him."

'Nimoy': Hello. I'm Leonard Nimoy. The following tale of alien encounters is true. And by true, I mean false. It's all lies. But they're entertaining lies. And in the end, isn't that the real truth? The answer is: No.

 

 

Bart: But what's with the glowing?

Burns: Um, I'll field that question. A lifetime of working in a nuclear power plant has given me a healthy green glow. And left me as impotent as a Nevada Boxing Commissioner. And now that I'm back to normal, I don't bring you peace and love, I bring you fear, famine, pestilence, and -

 

Dr.Nick: Time for a booster! [Jabs in a needle]

 

Burns: [sings] Good morning star shine. The Earth says hello... [reverts back to his alien-like state]

 

Haha, den sekvensen der er absolutt gull!

Endret av Celsior
Lenke til kommentar

Ralph er også en morsom karakter. Spesielt "Super Nintendo Chalmers". Men i %vis morsomheter av dialog ralph har, så havnet han ikke på top3 hos meg.

Johnny Tightlips havnet på første fordi han er nesten aldri med, og sier veldig lite. Men det han sier er bare best.

Fat Tony: "How is your mother?"

Johnny: "Who sais i have a mother?"

Om jeg ikke tar feil så er han bare med i 3 episoder(tok det bare rett fra hodet nå). Homer er jo bare genial, dumhetene, -alt- er bra med han.

"This is going to be an allnighter, you better make some coffee, drink it , and start making burgers!"

Tok også med Willie fordi han er tøff. Og jeg bare elsker dialekta..

Endret av JuZt3r
Lenke til kommentar
Homer

Mr Burns

Willy

Apu - "Silly customer, you cannot hurt a twinkie!"

Elsker den episoden der! En som blir sint og moser en Twinkie, er så hysterisk morsomt når Apu sier det der :D

 

Ellers liker jeg de fleste episoder, men Twinkie-kommentaren er den jeg husker veldig godt og forbinder steinhardt med Apu og hans butikk-instilling (jobber selv i butikk også, huff, kunne laget serier om kunder, hehe) :)

 

Mvh kjello2

 

Apu: Hands of my jerky you turkey!

Endret av Celsior
Lenke til kommentar

Pastor Lovejoy er etter min mening genial. Han lærer f.eks hunden sin opp til å drite på plenen til Flanders, og da Flanders ringte han en gang for å fortelle at Bart og Lisa ikke var døpt, sa han bare til Ned at han burde prøve en annen relgion, for alle var stort sett like. Eller når han stod i Kjerka og preiket om E.T i stedet for kristendommen.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Homer: Haha! April fools! ... Iv'e been keeping that carton of milk next to the furnist for six weeks, sucker.

 

Bart: You're going down homer, i'm gonna fool you!

 

Homer: You talk better than you fool.

 

Bart: I'll fool you up real nice.

 

Homer: You couldn't fool your mother on the foolingest day of your life if you had an electrified fooling machine.

 

Sesong 4 er jo helt hysterisk.. :!: :!:

Endret av Chris88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...