Gå til innhold

Casemods uten å ha skjært.. komentarer?


Anbefalte innlegg

Hehe.. jaja.. Men blir det et casemod hvis jeg sprayer kabinettet innvendig da? (Noe jeg skal gjøre i nærmeste framtid)

og lakke innsiden er vel en casemod. men om du kutter vinduet på nytt, selv (helst en annen form) har du en standar "casemod". prøv og gjør noe litt radikalt og forskjelligt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som kjøper de stygge kabinetta der burde vært avliva.

Å hvor dum tror du folk er når du skriver:

Dette er et bilde tatt inni toweret

 

Her er et bilde tatt forfra

 

Bra du fikk det på det rene, for jeg var skikkelig i tvil på bilde var tatt inni kabinettet og forfra.

JEEEEZZESSSS :cry:

Lenke til kommentar
Å hvor dum tror du folk er når du skriver:

Dette er et bilde tatt inni toweret

 

Her er et bilde tatt forfra

 

Bra du fikk det på det rene, for jeg var skikkelig i tvil på bilde var tatt inni kabinettet og forfra.

JEEEEZZESSSS :cry:

jeg var litt i tvil jeg også! :no:

 

ingen dum ide teknikern!

 

men seriøst... det var ikke SÅ gale for å være ferdig kjøpt...

 

(men modda er tøffest!)

Lenke til kommentar
Folk som kjøper de stygge kabinetta der burde vært avliva.

Å hvor dum tror du folk er når du skriver:

Dette er et bilde tatt inni toweret

 

Her er et bilde tatt forfra

 

Bra du fikk det på det rene, for jeg var skikkelig i tvil på bilde var tatt inni kabinettet og forfra.

JEEEEZZESSSS :cry:

Du er lite tolerang når du mener folk som kjøper slike kabinetter skulle vært avlivet/henrettet. Det er slike som deg det er noe galt med når du kommer med slike innlegg, når jeg ser dette kan jeg tenke meg til resten av dine innlegg.

 

Desutten er det ikke serlig pent å gå løs på gutten slik du gjør, hva med å hoste opp noe bedre selv? tviler på at du er i stand til det. La nå gutte kose seg med da han synes er morrsomt!.

 

Og til alle som hater ferdig modda kabinetter, ta å se på de i virkeligheten! de er ikke så jævlige som man skulle tro!.

Lenke til kommentar
Men tross av at jeg ikke har gjort no spess sjøl så var det ikke så dårlig..!!!

Jo.

 

Dette er Casemodder-ånden: :dremel:

 

 

Man skal gjøre ting selv.

Greit, men hvis du har lest alle inlegga i denne posten, så vil du se at jeg innrømmet at jeg hadde tatt feil, og her er en link til mitt casemod prosjekt.

Noe mere du skulle klage på?

Lenke til kommentar
Folk som kjøper de stygge kabinetta der burde vært avliva.

Å hvor dum tror du folk er når du skriver:

Dette er et bilde tatt inni toweret

 

Her er et bilde tatt forfra

 

Bra du fikk det på det rene, for jeg var skikkelig i tvil på bilde var tatt inni kabinettet og forfra.

JEEEEZZESSSS :cry:

Du er lite tolerang når du mener folk som kjøper slike kabinetter skulle vært avlivet/henrettet. Det er slike som deg det er noe galt med når du kommer med slike innlegg, når jeg ser dette kan jeg tenke meg til resten av dine innlegg.

 

Desutten er det ikke serlig pent å gå løs på gutten slik du gjør, hva med å hoste opp noe bedre selv? tviler på at du er i stand til det. La nå gutte kose seg med da han synes er morrsomt!.

 

Og til alle som hater ferdig modda kabinetter, ta å se på de i virkeligheten! de er ikke så jævlige som man skulle tro!.

Sjekk linken i profilen min da vel.

Lenke til kommentar

pcmannen: ikke akkuratt den beste motagelsen en kunne vente seg på forumet, men slikt skjer når man viser frem ferdig kabizzer på ok.no..

 

prøv å gjør noe selv med det.. det finnes utallige sider hvor du kan skaffe deg inspirasjon.

 

www.google.com is your friend..

 

lykke til med fremtidig modding i allefall.

Lenke til kommentar
pcmannen: ikke akkuratt den beste motagelsen en kunne vente seg på forumet, men slikt skjer når man viser frem ferdig kabizzer på ok.no..

 

prøv å gjør noe selv med det.. det finnes utallige sider hvor du kan skaffe deg inspirasjon.

 

www.google.com is your friend..

 

lykke til med fremtidig modding i allefall.

Ja jeg merka det.. Er ikke så lenge siden jeg begynte å vanke her på forumet, så jeg er kanskje litt uerfaren her. Datoen viser april, men jeg var bare registrert. Jeg starta vel å være på forumet i midten av juni tror jeg.

 

Har allerede starta med et sånn prosjekt.. Du finner linken på noen av de forrige svara..

Endret av pcmannen
Lenke til kommentar
Folk som kjøper de stygge kabinetta der burde vært avliva.

Å hvor dum tror du folk er når du skriver:

Dette er et bilde tatt inni toweret

 

Her er et bilde tatt forfra

 

Bra du fikk det på det rene, for jeg var skikkelig i tvil på bilde var tatt inni kabinettet og forfra.

JEEEEZZESSSS :cry:

Du er lite tolerang når du mener folk som kjøper slike kabinetter skulle vært avlivet/henrettet. Det er slike som deg det er noe galt med når du kommer med slike innlegg, når jeg ser dette kan jeg tenke meg til resten av dine innlegg.

 

Desutten er det ikke serlig pent å gå løs på gutten slik du gjør, hva med å hoste opp noe bedre selv? tviler på at du er i stand til det. La nå gutte kose seg med da han synes er morrsomt!.

 

Og til alle som hater ferdig modda kabinetter, ta å se på de i virkeligheten! de er ikke så jævlige som man skulle tro!.

Sjekk linken i profilen min da vel.

Så denne saken ja og jeg må nok bite i meg komentaren om at du neppe kunne hostet opp noe bedre selv :) Pent arbeid med lcd displayet der. Så for den komentaren så ber jeg om tilgivelse og reesten jeg har skrevet står ved lag. Happy modding!:dremel:

Ja jeg merka det.. Er ikke så lenge siden jeg begynte å vanke her på forumet, så jeg er kanskje litt uerfaren her. Datoen viser april, men jeg var bare registrert. Jeg starta vel å være på forumet i midten av juni tror jeg.

 

Har allerede starta med et sånn prosjekt.. Du finner linken på noen av de forrige svara..

Folk her er litt kravstore spesielt når de først har gjort en eller 2 case modder. Men man kommer igen vei med å ikke tørre å prøve seg frem, så mitt råd til deg er at du ikke skal la deg knekke av denne motgangen men heler høste de erfaringene du er kar om å høste. Velkommen til forumet også! Og det er egentlig ikke så ille med de ferdig modda kabinettene, de er i enkelte tilfeller pener enn mange av moddene som florerer her på forumet, men de er selv gjorte og det er det som gjør det spesielle for folk. Så kan ikke alle bare slutte å hetse / rakke ned på pcmannen og master_casemod? Selv om enkelte er litt ekstreme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...