Gå til innhold

Hvor "shopper" dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På dvdboxoffice og andre plasser som sender som gave, kan man handle opp mot 500,-. Men de sender jo spillene separat, så hvert spill/film kan koste opp mot 500.

 

Når ting blir fortollet, koster det 149,- i fortollingsgebyr + noe mva, så vidt jeg vet. Brente meg på det første gang jeg handla på play :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar leveringen av et spill? Er det portofritt hvis spillet koster under 200 NOK? (Play.com) :hm:

Du betaler ingenting annet enn det selve filmen/spillet koster hvis den koster under 200 kroner nei.

 

Den lengeste leveringstiden jeg har hatt fra Play.com er 5 dager, men jeg har også opplevd å få varen etter 3 dager. Det synes jeg ikke er ille, i og med at det sendes fra England :)

Lenke til kommentar

Når jeg først kjøper spill, er det gjerne over disk. Ikke fordi jeg ikke gidder å bestille over internett, eller fordi jeg ikke har muligheten, men fordi jeg anmelder spill for en annen side, og på den måten får en god del av spillene jeg ønsker meg, samtidig som jeg er veldig kvalitetsbevist, og kjøper svært sjeldent noe jeg er mindre sikker på at jeg kommer til å like.

Lenke til kommentar
laster ned, har slutta og kjøpe spill!

A) Det var ikke det han spurte om

B) Du oppfordrer til piratkopirering, les ze Rettningslinjene

C) Skaff deg en jobb og klipp deg

 

On topic:

Jeg handler spilla på cdon.com eller play.com.

A) Han spurte om hvor dere shoppet, vedkommene as bare at han ikke shoppet lengere, det må være lov.

 

B) Han oppfordrer ikke til noenting, han sier bare at han ikke kjøper men laster ned, dette kan ikke kalles en oppfordring. Det blir det samme som og si at "Jeg matet fiskene mine i dag" og kalle det en oppfording.

 

C) Hva har du med det han gjør? Om han klipper seg eller ikke, jobber eller ikke, har jo du absolutt ingenting med og gjøre, og hvordan du vet det er enda et mysterium.

Lenke til kommentar
Når jeg først kjøper spill, er det gjerne over disk. Ikke fordi jeg ikke gidder å bestille over internett, eller fordi jeg ikke har muligheten, men fordi jeg anmelder spill for en annen side, og på den måten får en god del av spillene jeg ønsker meg, samtidig som jeg er veldig kvalitetsbevist, og kjøper svært sjeldent noe jeg er mindre sikker på at jeg kommer til å like.

Med andre ord, du så her en sjanse til å "skryte" av at du anmelder spill? Way to go :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...