Petterahl Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hei! Får to dager siden kom jeg hjem fra fotballen, tokk en dusj og gikk opp til pcen. Det var da problemet startet, skjermen hadde gått i dvalemodus og lampen på skjermen hadde blitt orangse. Prøve å skru av pcen, men til ingen nytte. Jeg måtte dra ut strømkontakten, prøvde å starte den på nytt men til ingen nytte. Pcen startet i et sekund og slo seg av i det andre sekundet! Jeg har byttet størmforsyning og prosessor til ingen nytte. Restartet bios og skjekka om alt er i orden (jeg har ikke tatt ut batteriet, men har det noe mer efekt? Hardware: NF7-S V2.0 PowerColor 9800 Pro XP-M2400+ FJQ4C Barton 512MB TwinMOS m/Winbond 3200 WaterChill @ 7 Volt (Kjøler CPU, HK og GPU) Jeg har ingen anelse på hva det kan være, skal prøve snart prøve et nytt hovedkort og se om det er problemet. Takker får alle svar!
System-log.com Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Vurdert å teste et annet skjermkort? Kan jo være det som har tatt kvelden?
Petterahl Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Vurdert å teste et annet skjermkort? Kan jo være det som har tatt kvelden? Jepp, skal gjøre det! men håper på at ikke skjermkortet har gått donken
Petterahl Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 Skjermkortet er det ikke noe i veien med iallefall
Kasp Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) Høres ut som om hovedkortet har fått seg en smell, prøv med et annet hovedkort EDIT: Hadde det samme HK'et som deg, hadde MYE problemer med det! Endret 1. juli 2004 av Kasp
Petterahl Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 Høres ut som om hovedkortet har fått seg en smell, prøv med et annet hovedkort EDIT: Hadde det samme HK'et som deg, hadde MYE problemer med det! Skal prøve en ny ram brikke i dag eller i morra. Hvis jeg prøver å ta ut ram brikken så er den like sta som når den står i, så tror dere at det ikke er ram brikken men hovedkortet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå