A|3x Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 I mine øyne er det helt på jorde å ha en CS spiller som "idol"Men hvis jeg måtte nevne en ville jeg sagt Sigmx sigmx ja
danilovic Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 KillerZevs sikker på at SpawN er i SK...er ikke så sikkker! Er du sikker nå?
Killerzevs Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 Er du sikker nå? Ja se her: http://www.schroet.com/players.php
kverna Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Enig at Knox har sinnsykt taktikk... (offtopic: hver gang jeg er på lan og noen nermer seg 0-12stats sier vi at han nermer seg en "vesslan" har han noen gang fått 0-12stats eller er det bare intern humor ?)
tivers1 Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 I mine øyne er det helt på jorde å ha en CS spiller som "idol"Men hvis jeg måtte nevne en ville jeg sagt Sigmx sigmx ja Ja Sigmx er 1337pR0g33k Brukte å spille i clan med han
A|3x Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Jah, hvem har ikke spilt i clan med sigmx? Skal vi holde en gjenforening? hahah
LarsP Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hmm. Tilbake til Norge så er stifler og Slicky to spillere jeg ser opp til. Så har du bos5e og da. Han er sinnsyk!
danilovic Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Så har du bos5e og da. Han er sinnsyk! Han cheater da.
ATi-Radeon Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Så har du bos5e og da. Han er sinnsyk! han er ikke spess da.. er vell bedre en han
LarsP Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Da har du ikke sett han på LAN. omg, sjukt. Særlig i wild-compos.
LuMpY Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Mener at [tVs]-->NinjaTommy<-- er den beste... han er den beste jeg har spilt med
tivers1 Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Jah, hvem har ikke spilt i clan med sigmx? Skal vi holde en gjenforening? hahah Heh Plomma2 wont let me
DemoNsouL Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 INGEN er BEST.. går ikke ann å si at EN spiller er BEST. Teit tråd.
danilovic Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 INGEN er BEST.. går ikke ann å si at EN spiller er BEST. Teit tråd. Er alle like gode da, eller?
DemoNsouL Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Er alle like gode da, eller? Har ikke sagt at alle er like gode, selvfølgelig er noen bedre enn andre, men det finnes ikke noen konkurranse som kan kåre hvem spiller som er best. Dette fungerer bare med LAG, ikke SPILLERE.
danilovic Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) Har ikke sagt at alle er like gode, selvfølgelig er noen bedre enn andre, men det finnes ikke noen konkurranse som kan kåre hvem spiller som er best. Dette fungerer bare med LAG, ikke SPILLERE. Så hvis alle ikke er like gode, da må noen være best, sant? Vi kan ikke fastslå hvem, men vi vet at han/hun finnes. Derfor mener jeg også at denne threaden er relevant, ettersom trådstarter spør om hvem vi synes er best, ikke hvem som nødvendigvis er best. Er forøvrig enig med deg om at CS er et lagspill, og vi kan ikke fastlå noe annet enn hvem som passer best sammen, og utgjør det beste laget. Endret 1. juli 2004 av sosohal
DemoNsouL Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Så hvis alle ikke er like gode, da må noen være bets, sant? Vi kan ikke fastslå hvem, men vi vet at han/hun finnes. Derfor mener jeg også at denne threaden er relevant, ettersom trådstarter spør om hvem vi synes er best, ikke hvem som nødvendigvis er best. Er forøvrig enig med deg om at CS er et lagspill, og vi kan ikke fastlå noe annet enn hvem som passer best sammen, og utgjør det beste laget. Ja okei, greit, man kan si at "man synes" at den og den er best, men det er umulig å si hvem som faktisk ER best
mms21 Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Greit da slutter vi denne tråden her og nå. Jeg er BEST
danilovic Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Greit da slutter vi denne tråden her og nå. Jeg er BEST Er jo det jeg har sagt hele tiden. :------))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå