Gå til innhold

feil på k700


Anbefalte innlegg

hørte fra noen forhandlere at det partiet med k700 som kom til norge er mye feil på? stemmer dette? at de rett og slett ikke fungerer som de skal. noen av dere som vet noe om dette? de som allerede er solgt er det nok ikke noe feil på fordi jeg tror dette er blitt skjekket. kan mest sannsynlig være en produksjonsfeil...

Endret av karce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hørte fra noen forhandlere at det partiet med k700 som kom til norge er mye feil på? stemmer dette? at de rett og slett ikke fungerer som de skal. noen av dere som vet noe om dette? de som allerede er solgt er det nok ikke noe feil på fordi jeg tror dette er blitt skjekket. kan mest sannsynlig være en produksjonsfeil...

det var iafall en mann på elkjøp som sa...skulle kjøpe der men de hadde ingen på lager pga. det!

Lenke til kommentar

ja jeg snakket med noen på klart svar og nesten alle de hadde var det en bestemt feil med. mulig en produskjonsfeil. de blir produsert i kina og kan hende noe har gått feil en plass ved samlebåndet(de setter telefonen sammen på samlebånd, hvor hver enkelt person har ansvaret for at en enkelt ting skal bli festet)

Endret av karce
Lenke til kommentar

jo men regner med de kanskje har skjekket telefonene før de har solgt dem. men ser verfall en på forumet her som har fått litt større problemer med sin. elers har sony ericsson vært utrolig flinke med produskjonen av sine mobiler og kvaliteten.

 

men er det noen som vet når neste lass med telefoner kommer til Norge? for de fleste er utsolgt allerede....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...